۱۷ فروردین ۱۳۹۵

تلویزیون‌ها توانمندتر از همیشه می‌شوند

افزایش قابل توجه در توانایی‌ تلویزیون‌ها برای ارائه تصاویری که بیشترین میزان دقت را دارند و دسترسی فوری به محتوا از سراسر جهان را فراهم می‌کنند با افت قیمت در هم‌آمیخته تا تلویزیون‌های پیشرفته و ممتاز بیشتر از همیشه مورد استقبال قرار گیرند. با جنگی که برای جایگزین کردن تلویزیون‌های LCD پیش می‌آید، شانس OLED از همه چیز بالاتر است.

اوج فناوری تلویزیون

در بازار تلویزیون، چیزهای خوب برای آنهایی عرضه می‌شود که انتظارش را می‌کشند. سرعت ابتکار و نوآوری آن قدر سریع است که مشتریان عادت کرده‌اند در یک چشم بر هم زدن ببینند که تلویزیون‌ها پیشرفته‌ترین فناوری‌ها را دارند و امکانات قدیمی را کنار گذاشته‌اند. برای نبرد با نیاز مشتریان و توقف خرید و مبارزه با انتظار آنها برای یک چیز جدیدتر، ال‌جی با موفقیت عموم را قانع می‌کند که OLED خود آینده است و این پیشرفت آینده در مقایسه با پیشرفت‌هایی که OLED ارائه می‌دهد بدیهی است.

آینده تلویزیون

نبرد بین OLED و LED LCD برای فرمانروایی در نسل آینده تلویزیون‌های پیشرفته در حال فروکش کردن است. خبرنگاران و کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که OLED فرمت برتر است و وقت آن فرا رسیده باب این بحث گشوده شود که OLED آینده تلویزیون است.

فرار از کابل

با محبوبیت تلویزیون‌های هوشمند، مشتریان بیشتری بسته‌های کابل خود را کنار می‌گذارند و از خدمات پخش آنلاین استفاده می‌کنند که ویدئوهای درخواستی برای هر نوع سرگرمی دارند. این سرویس‌ها‌ و مشتریانی که شیفته فناوری هستند نمایانگر نسل جدید مصرف رسانه هستند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید