۰۷ فروردین ۱۳۹۵

جلسه ماراتن تلویزیون OLED ال‌جی رکورد جهانی گینس را شکست

تیم استرالیایی با تماشای تلویزیون به مدت 92 ساعت متوالی رکورد تیم کانادایی را با یک ساعت اختلاف زد.

سئول، 23 مارس 2016-  5 استرالیایی جوان رکورد 15 ماهه یک کانادایی را با یک ساعت اختلاف زدند و توانستند در یک ماراتن 92 ساعته برای تماشای تلویزیون در وین که از 15 تا 19 مارس برگزار شد تاب بیاورند.

یکی از مقامات رسمی رکورد جهانی گینس در محل حضور داشت تا رخداد رکورد زدن را تأیید کند و تأییدیه را به 5 رکورددار جدید تقدیم کند؛ کسانی که از میان بیش از 400 شرکت‌کننده علاقه‌مند در صفحه فیس‌بوک ال‌جی انتخاب شدند. ال‌جی، علاوه بر تأییدیه، به هر برنده یک دستگاه تلویزیون ال‌جی با شش ماه اشتراک Sky Austria هدیه داد.

این 5 شرکت کننده جوان (19 تا 24 ساله) در تلویزیون‌های OLED ال‌جی برنامه‌های متنوع Sky Austria را به مدت 4 شب و  5 روز پی در پی تماشا کردند؛ به طوری که هر ساعت فقط 5 دقیقه استراحت داشتند. ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) حامی این رخداد رکوردزنی بود و یک استودیو شبیه اتاق نشیمن در یک فروشگاه مشهور مبلمان در خیابانی که برای خرید پرتردد است ایجاد کرد. این اتاق به صندلی‌های راحتی، دوچرخه‌های ثابت، یخچال و از همه مهم‌تر یک دستگاه تلویزیون OLED ال‌جی تجهیز شده بود.

LG-World-Record-II

مارکوس ورنر، مدیر بازاریابی ال‌جی الکترونیکس استرالیا، گفت: «ما بی‌نهایت خشنودیم که این رخداد رکوردزنی با موفقیت همراه بوده است. تلویزیون‌های OLED تجربه مشاهده عالی را ارائه می‌دهند که مطمئن هستم باعث می‌شود رکوردزنی برای شرکت‌کنندگان لذت‌بخش‌تر شود. ما به این 5 شرکت‌کننده تماشاچی تلویزیون برای موفقیتشان تبریک عرض می‌کنیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید