۱۴ فروردین ۱۳۹۵

حضور جیسون استاتام در اولین تبلیغ تلویزیونی ال‌جی G5

فردریک باند کارگردانی تبلیغ تلویزیونی ال‌جی G5 و دوستان را با هنرمندی جیسون استاتام بر عهده دارد.

جیسون استاتام، ستاره بلندپرواز و پرانرژی فیلم‌های اکشنی مانند The Transporter، Furious 7  و سری The Expendables ، در جدیدترین تبلیغ تلویزیونی گوشی هوشمند و ماژولار انقلابی ال‌جی G5 ایفای نقش خواهد کرد. فردریک باند، فیلم‌ساز خلاق و پرشوری که بسیاری از کمپین‌های جهانی برای برندهای چندملیتی را کارگردانی کرده است در پشت دوربین کارگردانی این اثر را بر عهده خواهد گرفت.

جدیدترین تبلیغ تلویزیونی ال‌جی بر تجربیات سرگرم‌کننده و بازی با ال‌جی G5 و همین طور طراحی چندمنظوره ماژولار تأکید دارد. ال‌جی G5 با قابلیت اتصال چندین دستگاه همراه و تبدیل گوشی هوشمند به یک دوربین با گرفتن آسان در دست و سیستم صوتی های-فای، برای آنهایی است که فناوری عالی و ابتکاری را تحسین می‌کنند که زندگی آنها را بهتر می‌کند.

این تبلیغ تلویزیونی در شهر لس آنجلس با همکاری آژانس آثار خلاقانه Energy BBDO تولید می‌شود و جیسون استاتام در این تبلیغ G5 را به روشی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده تجربه می‌کند. همه کاراکترها توسط آقای استاتام در میزانسنی با شعار  Life’s Good when you Play More  برای G5 شکل می‌گیرد.

جیسون استاتام می‌گوید: «من فکر می‌کنم ایده‌ای که ال‌جی با G5 و طراحی ماژولار آن در پیش گرفته است قرار است مشتریان را به خود جذب کند. من از مشارکت با ال‌جی و ایفای نقش در این تبلیغ تلویزیونی لذت می‌برم و امیدوارم که در پخش نهایی کاملاً ملموس باشد.»

کریس یای، معاون و رئیس ارتباطات بازاریابی شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «از زمانی که G5 در کنگره جهانی موبایل پرده‌برداری شد، از بسیاری شنیدم که منتظر معرفی تلفن همراهی مانند G5 بودند. با G5، قصد ما این است که نشان دهیم تلفن‌های هوشمند می‌توانند از یک دستگاه ارتباطی فراتر هم بروند و تجربه موبایلی همراه با بازی را ارائه دهند که زندگی ما را غنی‌تر می‌کند.»

این تبلیغ تلویزیونی در بازارهای اصلی سراسسر جهان شامل امریکای شمالی، امریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه به نمایش گذاشته خواهد شد و از اول آوریل در صفحه فیس‌بوک ال‌جی موبایل به آدرس www.facebook.com/LGMobile (به وقت کره) پست خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید