۲۶ فروردین ۱۳۹۵

ماشین لباسشویی و یخچال Centum System ال‌جی در جشنواره فناوری اینوفست اروپا 2016

ال‌جی در InnoFest Europe 2016 جدیدترین یخچال‌ها و ماشین‌های لباسشویی‌های خود را با سیستم Centum به نمایش گذاشت.

این نمایشگاه موقت برای ارائه جدیدترین مجموعه از لوازم خانگی ال‌جی برای بازار اروپا در مرکز تاریخی بالنا بوداپست از 10 تا 12 آوریل برپا شد. در این جشنواره فناوری ال‌جی 225 میهمان از مناطق، کسب‌وکارها و رسانه‌های مختلف در آن شرکت کردند.

ال‌جی ماشین لباسشویی Centum System و یخچال خود را با فناوری‌های اصلی تجهیز کرده تا نیاز مشتریان اقتصادی که به دنبال دوام و بازده انرژی بیشتر لوازم خانگی خود هستند را برآورده کند. ماشین لباسشویی ال‌جی به کمپرسور دایرکت درایو اینورتر و یخچال ال‌جی به کمپرسور خطی اینورتر مجهز شده است تا اصطکاک کمتر شود و در نتیجه آن دوام  و قابلیت اطمینان بیشتر گردد.

1

سیستم منحصربه‌فرد Centum ال‌جی فراتر از مخزن‌های لباسشویی سنتی است و با استفاده از یک سیستم میرایی جدید که مانند ماشین مجهز به کمک فنر است از لگن بیرونی پشتیبانی می‌کند. این سیستم لگن ثابت به میزان زیادی از لرزش‌ها و سروصدای آزاردهنده می‌کاهد و تنها ۶۷ دسی‌بل در برنامه چرخش خود صدا تولید می‌کند؛ این میزان صدا معادل صدای یک مکالمه معمولی است. علاوه بر این، از آنجا که تعداد قطعات متحرک کم است، اصطکاک و سایش کمتر می‌شود؛ چیزی که منجر به فرسودگی و از بین رفتن دستگاه می‌شود. ال‌جی آن چنان به این فناوری اطمینان دارد که ضمانت استاندارد ده ساله خود برای موتور دایرکت درایو اینورتر را به ۲۰ سال برای ماشین‌های لباسشویی با سیستم Centum افزایش داده است.

یخچال Centum System ال‌جی با بالاترین راندمان انرژی بهترین محصول در این صنعت است. یخچال Centum System در دو سبک متفاوت ارائه می‌شود: مدل پایین‌فریز که رتبه انرژی آنA+++  و 20 درصد است و مدل سایدبای‌ساید که رتبه انرژی آن A+++ و 10 درصد است.

3

۱ نظر

باربری ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ پاسخ

بسیار عالی

نظر دهید