۱۹ فروردین ۱۳۹۵

نت‌فلیکس برای دومین سال پیاپی تلویزیون‌های ال‌جی را توصیه می‌کند

تلویزیون‌های OLED، Super UHD و UHD ال‌جی محصول سال 2016 از تجربه اینترنت بهتر و قابلیت‌های پخش آنلاین بهینه‌ای برخوردارند.

سئول، 7 آوریل 2016-  تلویزیون‌های برتر ال‌جی الکترونیکس محصول 2016 توسط نت‌فلیکس در برنامه‌ “تلویزیون پیشنهادی نت‌فلیکس” برای دومین سال متوالی انتخاب شدند. برنامه تلویزیون پیشنهادی نت‌فلیکس (Netflix Recommended TV) یک برنامه ارزیابی برای سنجش تلویزیون‌های هوشمندی است که عملکرد عالی برای نت‌فلیکس و در مجموع بهترین تجربه تلویزیون اینترنتی دارند.

شایستگی تلویزیون‌های 4K ال‌جی که به پلت‌فرم عالی webOS 3.0 مجهزند پس از گذراندن یک برنامه شدید و سخت‌گیرانه ارزیابی تلویزیون هوشمند برای برنامه جهانی تلویزیون پیشنهادی نت‌فلیکس احراز شد. این فهرست متشکل از تلویزیون LG SIGNATURE OLED  مدل (G6)، تلویزیون‌ه 4K OLED (مدل E6 و C6)، تلویزیون‌ SUPER UHD (مدل‌های UH9500 و UH8500) و تلویزیون UHD (مدل‌های UH7500، UH6500، UH6300 و UH6100) و نیز مدل‌های دیگری است که انتظار می‌رود پس از ارزیابی به این فهرست اضافه شوند.

برنامه تلویزیون پیشنهادی نت‌فلیکس برای کمک به مشتریان در یافتن تلویزیون‌هایی طراحی شده است که تجربه نت‌فلیکس سریع‌تر، راحت‌تر و به‌روزتری را فراهم می‌کنند. تلویزیون‌های OLED، SUPER UHD و UHD ال‌جی که به webOS 3.0 مجهزند ترکیبی بی‌همتا از کیفیت تصویر بی‌نظیر و امکانات ملموس و یکپارچه تلویزیون هوشمند هستند و تجربه بهترین پخش تلویزیون اینترنتی را ارائه می‌دهند.

تلویزیون‌های ال‌جی با مجموعه بزرگی از برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی که جایزه برده‌اند و نیز بیش از 600 ساعت برنامه اصلی که قرار است امسال نمایش داده شود تجربه مشاهده شگفت‌انگیز 4K و پخش اینترنتی را برای کاربران نت‌فلیکس در سراسر جهان ارائه می‌دهند. علاوه بر این، تلویزیون‌های 4K ال‌جی با webOS 3.0 بهترین عملکرد فوری را میسر می‌کنند؛ به طوری که با روشن کردن تلویزیون، برنامه نت‌فلیکس سریع‌تر از هر مدل دیگری که در بازار موجود است قابل مشاهده است. امکانات دیگر webOS 3.0 مثل تغییر سریع برنامه‌های کاربردی یا Fast App Switching به این معنی است که دسترسی به نت‌فلیکس و دیگر سرویس‌های اینترنتی سریع‌تر به سادگی عوض کردن کانال‌های تلویزیون است.

در صدر محتوای باکیفیت 4K، تلویزیون‌های ال‌جی کیفیت تصویر HDR بهتری را نمایش می‌دهند. تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی هم با HDR10  و هم فرمت‌های Dolby Vision HDR سازگاری دارد و بهترین کیفیت تصویر را برای سریال‌های نت‌فلیکس ارائه می‌کنند.

۱ نظر

آرمان ۵ دی ۱۳۹۹ پاسخ

سلام وقت بخیر.
نحوه اتصال به شبکه NETFLIX در تلویزیون هوشمند ال جی به چه صورته؟
چون داخل ایران برای ورود به مشکل میخوره چه اقداماتی باید انجام بدیم؟

نظر دهید