۳۱ فروردین ۱۳۹۵

نهایت لذت از آرامش و استراحت با پروژکتور PW1500 ال‌جی

ال‌جی Minibeam برای پنجمین سال متوالی بهترین در دنیاست.

تصاویر در PW1500 ال‌جی همیشه روشن و زنده است زیرا روشنایی‌اش 1500 لومن قدرت دارد. با این دستگاه قادر خواهید بود فیلم‌ها را بر روی سطح 100 اینچ مشاهده کنید. با خروجی بلوتوث صدا می‌توانید صدا را مستقیماً از PW1500 بشنوید. شما می‌توانید به صورت بی‌سیم صفحه خود را با کامپیوتر، تلفن هوشمند و تبلت به اشتراک گذارید.

کافیست این پروژکتور را درون کیف خود بگذارید و آن را هر جا که می‌خواهید ببرید زیرا این دستگاه با طراحی باریکش سبک است و به آسانی حمل می‌شود.

PW1500-feature-led-illumination-1600x800

 ال‌جی PW1500 تیونر تلویزیون هم دارد. هر وقت که دوست داشتید برنامه‌های تلویزیونی را در ابعاد بزرگ مشاهد کنید. خیلی فوری می‌توانید با استفاده از کابل به چندین دستگاه اندروید یا iOS متصل شده و تصاویر را منعکس کنید.

یواس‌بی را به دستگاه متصل کنید تا فیلم، تصویر، موسیقی و فایل‌های اجرایی (پاورپوین، ورد و اکسل) را تماشا کنید.

به مدت 10 سال و هر روز 8 ساعت بدون هزینه جایگزین کردن لامپ ازین دستگاه استفاده کنید. با این لامپ LED می‌توانید 30 هزار ساعت برنامه تماشا کنید.

LG PW1500

تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت عینک سه‌بعدی است؛ به هیچ دستگاه و تجهیزات خاص یا گران‌قیمتی هم احتیاج ندارید. ال‌جی Minibeam مستقیماً محتوای سه‌بعدی را از دستگاه‌های مختلفی مانند یواس‌بی، بلو-ری، کامپیوتر یا موبایل پخش می‌کند.

قابل توجه مشتریانی که وضوح تصویر برایشان در اولویت معیارها قرار دارد: مدل جدید PW1500 می‌تواند تصاویر را با روشنایی حیرت‌انگیز ۱۵۰۰ لومن نمایش دهد که در کل سری Minibeam ال‌جی از همه روشن‌تر است. مدل PW1500 که برای هر کاری، از فایل‌های اجرایی اسلایدشو گرفته تا فیلم‌هایی با کیفیت سینمایی، ایده‌آل است، یک محصول مناسب برای بینندگانی است که مجموعه وسیعی از محتوا را مصرف می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید