۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

هر چه عریض‌تر، بهتر! اما چرا؟

اوایل سال جدید میلادی، یعنی دی ماه سال گذشته، ال‌جی از مانیتور LED منحنی 34 اینچ و UltraWide خود با نسبت تصویر 21:9 در نمایشگاه بزرگ لوازم الکترونیک مصرفی CES 2016 پرده‌برداری کرد و برای این محصول بسیار مورد تقدیر و تحسین قرار گرفت.

داشتن مانیتور عریض‌تر به شما کمک می‌کند تا در دفتر کار خود خلاقیت و مهارت‌های تولیدی خود را بالا ببرید زیرا می‌توانید برنامه‌های بیشتر و صفحات بیشتری را باز کنید و کارهای بیشتری را انجام دهید. اما آیا می‌دانید در خانه مزایای بیشتری در انتظار شماست؟ در اینجا 5 دلیل ذکر می‌کنیم تا شما بدانید چرا مانیتورهای عریض بهتر هستند:

اول: صفحه عریض‌تر یعنی نبض قوی در فروش آنلاین

2016-may-article-2-1

دوم: اگر روز مادر را فراموش کرده باشید، فضای بیشتری برای جست‌وجوی گزینه‌های موجود برای هدیه دادن و هیجان‌زده کردن دارید.

2016-may-article-2-2

سوم: نظرتان در مورد بازی‌های ویدئویی مورد علاقه‌تان چیست؟ مثلاً اینکه دو بازی ویدئویی را همزمان بازی کنید.

2016-may-article-2-3

چهارم: شما می‌توانید اسکرین‌سیورهای چشم‌نوازی در نمایشگر عریض خود تماشا کنید.

2016-may-article-2-4

پنجم: یا صفحه خود را پر از غذاهای خوشمزه کنید.

2016-may-article-2-5

ششم: می‌توانید به دنبال راه‌هایی هوشمندانه برای دکور زدن فضای اتاق خود باشید.

2016-may-article-2-6

هفتم: صفحه عریض‌تر یعنی بازده بیشتر. می‌توانید هم برنامه‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید و هم از برنامه‌های آشپزی استفاده کنید.

2016-may-article-2-7

شما فکر می‌کنید یک مانیتور عریض چطور زندگی شما را بهتر می‌کند؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

۲ نظر

حسين ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
مهمترین مصرف صفحات نمایش عرض برای حسابداران است اکثر کاربرگ های مالی و گزارشات جامع آماری است که در مانیتورهای قدیمی با نسبت ۳به ۴ و مانیتورهای مرسوم با نسبت ۹به ۱۶ امکان تماشای همزمان کلیه ستونهای کاربرگها و گزارشات هر ردیف از اقلام در یک صفحه میسر نمی باشد از دیگر استفاده های این دستگاه مانیتورینگ دوربین های حفاظتی و مدار بسته در قسمت انتظامات ادارات می باشد که در این شرایط بدون اینکه دامنه دید نگهبان به ورودی و خروجی ساختمان از بالای صفحه نمایش محدود گردد امکان مشاهده همزمان تصاویر تا ۲۱ دوربین با چیدمان هفت تصویر افقی در سه ستون امکان پذیر است ، از دیگر کاربردهای این مانیتورمقایسه دو تصویر و یا گزارش همزمان بر روی یک صفحه است مثلا مدیر یک مجموعه میخواهد وضعیت تولید اعم از موجودی مواد اولیه ، کالای در جریان ساخت و کالای تکمیل شده و میزان فروش در دوماه مشابع در دو سال پیاپی را مقایسه نماید ، همچنین با توجه به رزولوشن و یا بهتر بگوئیم وضوح بالای تصویر این مانیتوربرای کارهای گرافیکی و با توجه به عریض بودن صفحه نمایش برای کارهای مهندسی و نقشه کشی حرفه ای بعلت مشاهده بهتر جزئیات کفایت می کند همچنین برای کارشناسان فن آوری اطلاعات سازمانها که جهت بررسی مشکلات شبکه ،خطوط ارتباطی و سرورها ، رفع مشکلات نرم افزاری و همچنین مشکلات کاربران مرتبا در حالت اتصال بصورت ریموت به سرورها ی مختلف و یا ایستگاه های کاری مختلف برای نصب برنامه های کاربردی ، بروز رسانی آنتی ویروس ها ، مشاهده اشکلات اعلامی از سوی کاربران ، نصب درایورهای سخت افزارهای گوناگون، مانیتورینگ شرایط کارکرد یو پی اس ها ، ایجاد و تغییرات و حذف دسترسی کاربران و … هستند و در شرایط معمول نیاز به استفاده از KVM سوئیچ های چند پورت هستند و در هر زمان فقط یک تصویر را در کادر دارند مناسب است ،

عکاسی ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

خیلی کاربردی بود

نظر دهید