۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۵

ارزان‌‌قیمت اما پرقدرت؛ جاروبرقی جدید ال‌جی در بازار ایران

جاروبرقی جدید VN-2820H ال‌جی با قدرت 2 هزار وات و ظرفیت 5 لیتر از جمله جاروبرقی‌های قدرتمندی است که با قیمت مناسبش در نمایندگی های ال‌جی-گلدیران خودنمایی می‌کند.

قابلیت کنترل قدرت مکش در این محصول از طریق دسته جاروبرقی کنترل می‌شود. با این جاروبرقی هم می‌توانید از کیه دائمی کاغذی استفاده کنید یا از چیزهای دیگر. با دیگر امکانات این جاروبرقی آشنا شوید:

لوله تلسکوپی

با استفاده از جاروبرقی مجهز به این نوع لوله که قابلیت کوتاه و بلند شدن را دارد، نظافت ساده‌تری را تجربه خواهید کرد.

lg-vn-2820-vacuum-cleaner

فیلتر دوگانه  HEPA

فیلتر دوگانه HEPA شامل یک سیستم فیلتراسیون چندگانه برای از بین بردن گرد و غبار، بوی نامطبوع و میکروب ها از محیط خانه است. طبق تأییدیه SLG  آلمان این فیلتر تا 99 / 99 درصد ریزگردها را جذب می‌کند.

مکش قدرتمند

مکش قدرتمند، گرد و غبار ریز، عوامل آلرژی‌زا و مایت‌ها را از سطح تخت خواب جمع‌آوری می‌کند.

جاروبرقی پاکتی ال‌جی

این جاروبرقی پاکتی فیلتر هپا در برخی مدل‌ها دارد و از شعاع عملکرد بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت به وب سایت گلدیران مراجعه فرمایید.

۱ نظر

حسين ۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
این مدل نسل جدید ۲۷۲۰h و برادر قدرتمند ترآن ۲۷۲۱h با ۱۰۰ وات قدرت بیشتر موجود در رنگ سفید و نقره ای است که دو سال پیش عرضه و با استقبال خوبی در بازار مواجه شد وجود دکمه کنترل قدرت روی دسته کار با دستگاه را راحتر و از نظر قدرت مکش و قیمت عالیست اما نسبت به رقبای اروپائی مانند بوش صدای جارئ در زمان کار بیشتر است جاروهای پاکتی مدل ۲۰۱۲ به بعد ال جی دارای فیلتر هپا با قابلیت شستشو با آب هستند بنا براین جاروی استاندارد عرضه شده به همراه دستگاه از نوع دائمی ( دو عدد به همراه هر جارو ) می باشد که هزینه استفاده از آن را نسبت به رقیب آلمانی بشدت کاهش می دهد قیمت یک بسته پاکت شش عددی جاروی بوش حدود ۲۱ هزار تومان است ضمنا در صورتیکه تخلیه پاکت جارو های دائمی برای شما مشکل است میتوانید پاکت کاغذی مخصوص جاروبرقی ال جی از نوع استاندارد که توسط تولید کنندگان داخلی تهیه شده و به وفور در بازار موجود است را با قیمت مناسب خریداری نمائید بیاد داشته باشید علی رغم صدای بیشتر در هنگام کار شما کمتر از نصف بهای یک جاروی اروپائی با همین توان با برند اروپائی را برای این جارو پرداخت می کنید .

نظر دهید