۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

ال‌جی برای از بین بردن گرسنگی کودکان تلاش می‌کند

 

ال‌جی به تازگی از طریق مشارکت با کمپین Share Our Strength’s No Kid Hungry برای از بین بردن گرسنگی کودکان و آموزش خانواده‌ها در مورد آشپزی سالم و عادات تغذیه کمک می‌کند و واقعاً در پی آن است که تأثیری بر روی جوامع داشته باشد.

ممکن است ندانید که 16 میلیون کودک در دنیا (از هر 5 کودک یک نفر) با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کند. اما این کودکان به دلیل کمبود غذا یا برنامه گرسنه نیستند آنها اغلب به این دلیل که به غذا دسترسی ندارند گرسنه می‌مانند. ال‌جی تصمیم دارد خانواده‌ها را کنار هم در آشپزخانه جمع کند و تهیه غذای سالم و خوشمزه را برای آنها آسان کند. به همین دلیل، ال‌جی اهداف خود را گسترش می‌دهد تا جایی که امکان دارد به همه خانواده‌ها کمک نماید. ال‌جی در کمپین No Kid Hungry در تلاش است تا اطمینان حاصل کند هر کودک در کشور به غذای سالم دسترسی دارد.

2016-may-article-7-1

در طی دو همایشی که برای این کمپین در واشینگتون و نیویورک  برگزار شد، ال‌جی از سری لوازم خانگی استیل مشکی خود رونمایی کرد که شامل جدیدترین یخچال، گاز، ماشین ظرفشویی و فر می‌شود. این مجموعه جدید نه تنها طراحی زیبایی دارد بلکه ضدلک و ضد اثر انگشت نیز هست و ابتکارات جدیدی در آنها گنجانده شده که به خانواده‌ها کمک می‌کند راحت‌تر در کنار هم و در آشپزخانه غذا بپزند.

2016-may-article-7-2

ال‌جی مشارکت با کمپین No Kid Hungry را ادامه خواهد داد و خوشحال است که از چنین جریان ارزشمندی حمایت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین، به وب‌سایت lg.com/us/nokidhungry مراجعه نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید