۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

زندگی بهتر با فر سرعتی سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی

پخت سریع و یکنواخت با سیستم گرمایشی چندگانه در فر سرعتی سولاردام پرشیا پلاس ال‌جی را تجربه کنید. در این محصول، سه هیتر نوری ذغالی در بالا و کف دستگاه تعبیه شده که انرژی آنها بر روی غذا متمرکز شده است.

با فر سرعتی ال‌جی در انرژی و زمان صرفه‌جویی کنید. فر سرعتی ال‌جی 3 برابر سریع‌تر و 40 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جوتر است.

آشپزی سالم و خوشمزه با هیترهای ذغالی نوری میسر می‌شود. فناوری مبتکرانه هیترهای ذغالی نوری به غذاها امکان جذب سریع‌تر و عمیق‌تر گرما را بدون نیاز به پیش‌گرمایش می‌دهد.

غذاها 10 درصد رطوبت بیشتر و 4.2 درصد چربی کمتری به خود می‌گیرند. در نتیجه، غذاها از بیرون ترد و از داخل آبدار هستند.

maxresdefault

فر سرعتی ال‌جی پخت متنوع را برای شما به ارمغان می‌آورد. انواع روش‌های پخت مانند گریل کردن، بخارپز کردن، سرخ کردن سالم، یخ زدایی، گرم کردن و خشک کردن را می‌توانید با این محصول ال‌جی تجربه کنید. پس، با فر سرعتی ال‌جی شما یک آشپز خوب خواهید بود.

با قابلیت نمایش راهنمای هوشمند و همین طور پخت خودکار آشپزی راحت‌تر می‌شود. چراغ‌های خودکار شما را به سمت مرحله بعدی هدایت می‌کند. منوی از پیش‌برنامه‌ریزی شده با لمس یک کلید پخت غذا را امکان‌پذیر می‌کند. با فر سرعتی ال‌جی، هر روز طعم یک غذای تازه را بچشید.

فر سرعتی ال‌جی استفاده آسانی دارد، پاک کردن آن راحت است و حالت نیمه توکار دارد.

بیشتر بشقاب‌ها گرد هستند. چرا فرها نباشند؟ فر سرعتی ال‌جی به شما فضای بیشتری می‌دهد. از آنجا که فضای داخلی این فر گوشه ندارد پس راحت‌تر پاک می‌شود. نه تنها این فر را می‌توان به تنهایی روی کابینت گذاشت بلکه با استفاده از کیت‌های موجود، قابلیت این را دارد که به صورت توکار به کار رود.

۱ نظر

حسين ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
محدودیت فضای آشپزهای امروز و گرانی مسکن اکثر مردم را به استفاده از لوازم آشپزخانه تو کار سوق داده که از یک سو بر زیبائی و از سوی دیگر استفاده بهینه از حداقل فضای موجود را در بر دارد استقبال مردم از لوازم آشپزخانه الی جی به حدی خوب است که هم اکنون رتبه اول فروش ماکروفر ، یخچال و لباسشوئی ایران و بسیاری از کشورها در اختیار این برند می باشد جتی بر خلاف تصور اجاق گاز ال جی که قیمتی دوبرابری نسبت به اجاق گازهای خوب داخلی دارد بر خلاف تصور با فروش خوبی مواجه شد سئوالی که مطرح است اینکه علی رغم تولید و فروش لوازم توکار آشپزخانه توسط ال جی چرا این محصولات در داخل کشور عرضه نمیشود و هم اکنون بازار آن در اختیار برندهای آلمانی و ایتالیائی مانند بوش و آریستون که حداقل دو برابر محصولات ال جی قیمت دارند با توجه به اقتصادی بودن قیمت گاز در مقابل برق در ایران قطعا علاوه بر یخچال ، لباسشوئی ، ظرفشوئی و … فرهای توکار و اجاق های صفحه ای ال جی با استقبال خوب بازار مواجه خواهد شد علاقه مندان برای مشاهده محصولات تو کار آشپزخانه ال جی میتوانند به آدرس اینترنتی : http://www.lg.com/ae/built-in-appliances
رجوع کنند .

نظر دهید