۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

مسابقه داب‌اسمش ال‌جی تمدید شد

ال‌جی در مسابقه ” Robosense شما را فرا می‌خواند”  به خنده‌دارترین و بهترین داب‌اسمش جایزه می‌دهد!

مسابقه جدید ال‌جی در اینستاگرام که از 6 اردیبهشت ماه آغاز شده است تا 11 خرداد تمدید شد.

مسابقه ”  Robosense شما را فرا می‌خواند” یک جریان نشاط‌آور و بامزه است که هر چه شما در بامزه‌تر بودن یا خنده‌دارتر بودن آن تلاش کنید، شانس برنده بودن شما بیشتر می‌شود.

نحوه شرکت در مسابقه:

دسته جاروبرقی میکروفون شماست! حس خوانندگی را به شیوه طنز تجربه کنید و ویدئوی داب‌اسمش (Dubsmash) برای ال‌جی بسازید. این ویدئو هم می‌تواند موسیقی باشد و هم تقلید صدا؛ اما حتماً باید خنده‌دار باشد. در ضمن، در تهیه ویدئو شئونات اسلامی را رعایت فرمایید.

کاندیداهای مسابقه باید یا در خود داب‌اسمش حضور داشته باشند و یا  به عکس و تصویر کارت ملی شرکت کننده در ویدیو دسترسی داشته باشند زیرا بعد از اتمام مدت مسابقه، هیئت داوران باید ویدئوی آنها را از ویدئوهای غیرواقعی و غیراصلی تمیز دهد.

 قوانین شرکت در مسابقه:

  • ویدیو داب‌اسمش خود را در صفحه اینستاگرامتان آپلود نمایید و هشتگ #Robosensesings را در زیر آن تایپ کنید.
  • به منظور برنده شدن، حتماً قوانین جمهوری اسلامی و شئونات اسلامی را در تهیه ویدئوهای خود رعایت فرمایید.
  • در ضمن، ویدئوهایی که به صورت دایرکت به اینستاگرام ال‌جی ارسال می‌شوند نیز در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.
  • محدودیتی در تعداد ویدئوهای ارسالی وجود ندارد؛ هر چقدر می‌توانید ویدئوهای بامزه و خنده‌دار بسازید.
  • فراموش نشود که صفحه اینستاگرام شما در طول مسابقه نباید به صورت خصوصی یا Private باشد.

جوایز:

این مسابقه ۵ نفر برنده دارد:

نفر اول و دومی که بهترین و خنده‌دارترین ویدئو را بسازند با نظر هیئت داوران ال‌جی انتخاب می‌شوند و جوایز زیر به آنها اهدا خواهد شد:

  • نفر اول: جاروبرقی Robosense  ال جی (به قیمت یک میلیون و 133 هزار تومان) + جاروی بهداشتی تخت‌خواب VB9000 ال جی (به قیمت 820 هزار تومان)
  • نفر دوم: جاروبرقی Robosense ال جی (به قیمت یک میلیون و 133 هزار تومان)

سه نفر بعدی (نفرات سوم، چهارم و پنجم) با قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد و موفق به دریافت یک دستگاه جاروبرقی ۲۲۰۰ وات VN-2822 ال جی (به قیمت 510 هزار تومان) می‌شوند.

۲ نظر

Mansor gholami ۱۹ دی ۱۳۹۵ پاسخ

قیمتهای کالا هایتان گران است درقیمتهایتان. تجدیدنظرکنید تامردم توان خریدداشته باشندواقعا خیلی بالا هست اگه قیمتها بابانه صدالی دویست تومان باشه مردم دیگه به بانه بامشقت نمیرن تابامکافات اجناس تهیه کنندخدایی خیلی تفاوت داره بابانه

حسين ۲۰ دی ۱۳۹۵ پاسخ

تا سه سال قبل اینطور نبود برای همین هم الان وفور کالاهای قاچاق ال جی توی بازاره اگر به سایت های فروش کالا و سایت معروف فروش کالاهای دست دوم که عملا تلوزیونهای نو و قاچاق توسط ان بفروش می رسد دقت کنید همگی ال جی می فروشند اما از نوع قاچاق

نظر دهید