۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

موسیقی را به گوش جان بخرید

تابستان فصل اوقات فراغت است. خیلی از شما در زمان‌های تنهایی، بیکاری یا وقتی با دوستان گردش می‌روید به رادیو گوش ‌می‌دهید یا آهنگ‌های مورد علاقه خود را پخش می‌کنید. فقط یادتان نرود آهنگ‌هایی را انتخاب کنید که از آنها لذت می‌برید. زیرا شما با این لحظات خاطره می‌آفرینید.

حتماً تا به حال شما نیز تجربه کرده‌اید که وقتی یک جایی آهنگی را گوش می‌دهید، ناگهان خاطرات در ذهن شما زنده می‌شوند؟ این قانون همین جا نیز مصداق دارد. مقالات زیادی وجود دارد که توضیح می‌دهند وقتی موسیقی گوش می‌دهید چه اتفاقی در مغز شما جریان می‌گیرد و علم چه توصیفی برای آن دارد.

اگر می‌خواهید تابستان تنهایی به دل سفر بزنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که هدست بلوتوث استریو بی‌سیم Tone Platinium ال‌جی را همراه خود ببرید تا تجربه صدای 24 بیت را به صورت بی‌سیم و خیلی راحت تجربه کنید.

2016-may-article-3-7

اگر هم تصمیم دارید در سفر خود دیگران نیز شما را همراهی کنند از بلندگوی بلوتوث همره Music Flow ال‌جی استفاده نمایید تا آهنگ‌های منتخب خود را به گوش همراهانتان برسانید. این بلندگو بر خلاف ابعاد کوچک و جمع و جورش صدایی بزرگ و توانمند ارائه می‌دهد.

این نکات را فراموش نکنید. قبل از اینکه بار سفر ببندید بگذارید فناوری به شما کمک کند تا بهترین لحظات را خلق کنید و قشنگ‌ترین خاطرات را در ذهن خود حک کنید. پس در کوله‌بار سفر خود Tone Platinium و Music Flow ال‌جی را فراموش نکنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید