۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

گام به گام با webOS: ورود به دنیای هوشمند ال‌جی

در مطالب گذشته، در مورد راهنمای ایجاد حساب کاربردی برای ورود به دنیای هوشمند ال‌جی گفتیم.

حالا که حساب کاربردی ال‌جی دارید می‌توانید با رفتن به بخش LG Store در بخش لانچر، منوی نواری پایین صفحه، وارد دنیای هوشمند ال‌جی شود.

وقتی وارد دنیای هوشمند webOS ال‌جی می‌شوید، بهتر است بدانید که در این فروشگاه برنامه‌های کاربردی در دسته‌های ویژه، برنامه‌ها و بازی‌ها و صفحه من دیده می‌شود. و این یعنی خود راحتی و آسایش و دسترسی راحت و سریع به برنامه‌های کاربردی دلخواه!

در قسمت ویژه، شما می‌توانید برنامه‌هایی را ببینید که خود ال‌جی به شما پیشنهاد می‌دهد.

در قسمت برنامه‌ها و بازی‌ها، فهرستی از برنامه‌های برتر، جدید و همه را خواهید دید که با کلیک بر روی آنها می‌توانید برنامه مورد نطر خود را انتخاب کنید.

در قسمت صفحه من، برنامه‌های که شما از آنها استفاده کرده یا آنها را در سیستم تلویزیون هوشمند خود نصب کرده‌اید قابل مشاهده است.

یکی دیگر از امکانات این پلت‌فرم قابلیت فیلتر کردن و دسته‌بندی موضوعات است.

شما می‌توانید برنامه‌های کاربردی را بر اساس فیلترهای بازی، سرگرمی، برنامه‌های روزمره، آموزش و اخبار و اطلاعات تقسیم‌بندی کنید تا راحت‌تر به آنچه می‌خواهید دست پیدا کنید.

حالا که یاد گرفتید به کجا سر بزنید تا به برنامه‌های دلخواه خود دسترسی داشته باشید، از این پس با ما همراه باشید تا به شما برنامه‌‌های خوبی را معرفی ‌کنیم که با نصب آنها و اجرا در تلویزیون از این پلت‌فرم تلویزیون هوشمند بیشترین بهره را ببرید.

۴ نظر

امير ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
من تلویزیون مدل ۴۳LH56 خریداری کردم
هر کاری میکنم که از طریق wifi به لب تاب منصل بشه هرگز این اتفاق نمی افته
جالبه که اسم لب تاب در قسمت wifi direct نمایش داده میشه و همینطور در لب تاب اسم تلویزیون هست ولی موقعی که درخواست وصل شدن میکنم در تلویزیون و لب تاب پیغام میده که امکان وصل شدن نیست

این واقعا برای من عجیبه

پیغامهای قبلی را خواندم همه دوستان این مشکل را دارند

خواهشا یک نفر تکنسین ماهر جواب ما رو بده

ال جی ۱ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

لطفا با مرکز خدمات مشتریان گلدیران تماس بگیرید.

فرشید نادری ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

خچال بنتلی
استیل

khosro ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ پاسخ

خوب

نظر دهید