۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

36 میلیون بازدید جهانی از ویدئوی تبلیغاتی “دنیای بازی”

ویدئوی تبلیغاتی ال‌جی برای G5 با شرکت جیسون استاتام 36 میلیون بار در سرتاسر سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب و فیس‌بوک از 23 مارس بازدید داشته است. این ویدئوی یک دقیقه‌ای چندین شخصیت جیسون استاتام را نشان می‌دهد و بینندگان آگاه می‌شوند که چطور از G5 و دوستان در وضعیت‌های چالشی متعدد لذت ببرند.

ویدئوی “دنیای بازی” در هفته سوم آوریل به عنوان “جذاب‌ترین ویدئوی هفته” توسط آژانس مشهور خبری-تحلیلی و گفتمان AdAge برگزیده شد.

LG-G5-Making-of-TVC-02

سام بِرگِن، مدیر اجرایی نوآوری در شرکت Energy BBDO، گفت: «ایده اصلی برای این تبلیغ ویدئویی از یک اندیشه ساده الهام گرفته شد: چه می‌شد اگر دنیا بیشتر بازی می‌کرد؟ ما به شیوه‌ای بصری نیاز داشتیم که این داستان را بازگو کنیم و تصور کردیم دنیای بازی جیسون استاتام بدین شکل خواهد بود.»

کریس یای، معاون و رئیس ارتباطات بازاریابی برای شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این تبلیغ ویدئویی را در به دست مردم سراسر جهان رساندیم و بازی‌محور بودن G5 و دوستانش را نشان دادیم. هنوز سرگرمی‌های بیشتری برای کشف شدن و لذت بردن از G5 و دوستان وجود دارد که با آثار خلاقانه آینده برجسته خواهند شد.»

این ویدئو را می‌توانید در اینجا مشاهده نمایید.

۲ نظر

عاشق LG ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

باسلام و عرض احترام
صمن تشکر از وبلاگ عالیتان ، لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید
با مراجعه به نمایندگی رسمی تان در چارسو و سوال در خصوص هدیه هدفون B&O ، در پاسخ تاکید داشتند فقط هدیه را به کسانی که از نمایندگی رسمی ال جی بخرند میدهند و اگر از جای دیگر بخرند حتی اگر کارت و ضمانت مدیا باشد فایده ندارد ، ضمنا گفتند باید پیامکی که برایتان بابت پیش ثبت نام آمده را نشان دهید وگرنه از جایزه خبری نیست.
حال سوال بنده این است که مگر کلیه فروشگاه هایی که پک سه تایی شما را میفروشند کارت طلایی و ضمانت دوساله را ندارند.ضمنا من از اولین کسانی بودم که ثبت نام کردم و منتظر خرید G5 بودم و حتی حاضر بودم مبلغی بابت قطعی کردن بپردازم اما پیامکی برام نیامد و حتی سایت اعلام ثبت در سامانه بهم داده . حال چرا همکاران شما دارند اینگونه بیان میکنند؟
خواهشند راهنمایی بفرمایید.

ال جی ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

مردم میتونن از هر جایی ال جی G5 را با گارانتی بخرند و بعد به یکی از محلهای تحویل هدیه مراجعه و هدیه خود را دریافت کنند.

نظر دهید