۳۱ خرداد ۱۳۹۵

تولید تلویزیون‌های OLED مسطح و OLED منعطف ال‌جی دوبرابر خواهد شد

شرکت LG Display تولید پنل‌های OLED و OLED منعطف خود را گسترش می‌دهد تا مشتریان نمایشگرهای بیشتر با قیمت‌های ارزان‌تری را بتوانند انتخاب کنند.

تلویزیون OLED ال‌جی در سال 2016 به بلوغ می‌رسند و بازار را به چنگ می‌آورد. ال‌جی در این گام پیشقدم است و مجموعه محصولات کاملی از تلویزیون‌های OLED در فهرست تولیدات خود دارد. دو تا از این محصولات با مدل‌های OLED55C6V و OLED65E6V رتبه 5 ستاره را از رسانه‌های معتبر دریافت کرده‌اند.

و بی‌شک واضح است که ال‌جی در همین جا متوقف نخواهد شد و تصمیم دارد تولید پنل‌های OLED و OLED منعطف خود را دو برابر کند تا در تلویزیون، تلفن همراه، خودرو یا محصولات دیگر به کار برد. این نشان می‌دهد که مجموعه تلویزیون‌های OLED در حال افزایش هستند و به احتمال زیاد انتخاب ابعاد صفحه‌نمایش نیز بیشتر خواهد بود و همین امر منجر به کاهش قیمت تلویزیون‌های OLED می‌شود.

شرکت LG Display، که در تملک شرکت ال‌جی است، تصمیم دارد تعداد پنل‌های OLED تولیدی را افزایش دهد و میزان تولید LCD را به همین اندازه فعلی حفظ کند. در حال حاضر، این شرکت 43 هزار تلویزیون OLED در ماه تولید می‌کند و گسترش تولید به معنی تولید 60 هزار پنل در ماه خواهد بود. البته، بیشتر تمرکز بر نمایشگرهای OLED در ابعاد 55 و 65 اینچ است.

اگر همانطور که در تلویزیون‌های ال‌جی در CES 2016 و گوشی G Flex 2 دیدید، فکر می‌کردید که صفحه‌نمایش‌های منعطف و تاشو ایده‌ای زودگذر و فانی بوده‌اند، بهتر است بار دیگر فکر کنید؛ شاید نظرتان عوض شد. ال‌جی 263 میلیون دلار در افزایش تولید پنل‌های OLED منعطف سرمایه‌گذاری کرده و تولید آنها را از 4 هزار پنل در ماه به 7500 پنل در ماه رسانده است.

۱ نظر

منوچهر توكلي ۵ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام چه موقع
محصولات اولد ۵۵و۶۵ذکر شده در متن (تولیدی )۲۰۱۶وارد کشور ما خواهد شد خواهشمنداست بفرمایید چقدر بهای این نوع اولد ها کاهش یافته است

نظر دهید