۲۷ خرداد ۱۳۹۵

اعضای جدید خانواده X ال‌جی

مدل‌های X Power، X Mach، X Style و X Max از سری X ال‌جی با امکانات متمایز و ارزش استثنایی

ال‌جی امروز از 4 گوشی جدید در خانواده گوشی‌های هوشمند سری X پرده‌برداری کرد. این مدل‌ها بسیاری از امکانات پیشرفته پرچمداران سری G و V ال‌جی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. ال‌جی X Power، X Mach، X Style و X Max به گوشی‌های X Cam و X Screen می‌پیوندند تا عمق و امکانات بیشتری را به مجموعه محصولات انبوه بازار ارائه دهند. این گوشی‌های جدید از اواخر همین ماه در بازارهای اصلی سراسر دنیا توزیع خواهند شد.

هر گوشی جدید در سری X ویژگی منحصربه‌فردی دارد که مطابق بر نیازهای خاص هر کاربر یا علایق او، مانند ظرفیت باتری بیشتر، پردازنده سریع‌تر، ظاهر زیبا یا نمایشگر بزرگ هستند.

lg-x-phones-640x853

ال‌جی X Power برای کاربرائی طراحی شده که باتری زیادی مصرف می‌کنند؛ این عده از کاربران حتماً شیفته باتری 4100 میلی‌آمپر در بدنه باریک 7.9 میلی‌متر خواهند شد. فناوری شارژ سریع PE+ به X Power امکان می‌دهد تا دو بار سریع‌تر از سرعت معمولی شارژ شود و کاربران بتوانند با گوشی خود در مدت بیشتری کار کنند.

ال‌جی X Mach از سرعت انتقال اطلاعات LTE Cat. 9 3CA پشتیبانی می‌کند و پردازنده پرسرعت 1.8 گیگاهرتز آن را نیرو می‌دهد تا بهترین و پرسرعت‌ترین عملکرد را داشته باشد. این دستگاه مجهز به نمایشگر QHD IPS Quantum برای تصاویر واضح و شفاف و شکل منحنی ملایمی است که گرفتن آن را در دست راحت‌تر می‌کند. کاربران با حسگر دوربین بزرگ1.55μm  در این مدل توانایی ثبت عکس‌های خارق‌العاده در محیط‌های کم‌نور را تحسین می‌کنند.

ال‌جی X Style خود را با طراحی خاص و شگفت‌انگیزش از دیگر اعضای خانواده خود متمایز می‌کند. این گوشی از خطوط منحنی باشکوه و بدنه بسیار باریکی برخوردار است. ال‌جی X Max نمایشگر بزرگی دارد که تجربه مشاهده بهتری را فراهم می‌کند و یک گوشی ایده‌آل برای مصرف محتوای چند رسانه‌ای است.

برای مشاهده اولین ویدئوی گوشی‌های سری X ، X Power ، به لینک https://youtu.be/eIRZktJVewM مراجعه نمایید.

قیمت و تاریخ دقیق در زمان عرضه محلی اعلام خواهد شد.

۲ نظر

LG WORLD ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

واقعا افرین به شرکت ال جی .

علیرضا ۹ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
آیا در ایران هم معرفی میشه؟

نظر دهید