۲۹ خرداد ۱۳۹۵

این تلویزیون ال‌جی پشه‌ها را فراری می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس از تلویزیون جدید خود با قابلیت فراری دادن پشه‌ها با استفاده از امواج مافوق صوت در هندوستان رونمایی کرد.

این تلویزیون که مختص بازار هند است با مدل‌های 43LH520T و 32LH520D عرضه می‌شود و قادر است امواج مافوق صوتی تولید کند؛ یعنی دقیقا همان چیزی که پشه‌های از آن نفرت دارند. از آنجا که امواج مافوق صوت برای گوش انسان قابل شنیدن نیست،  به بینندگان آسیبی نمی‌رساند و آنها را آزار نمی‌دهد.

ال‌جی فروش تلویزیون‌های جدید خود را در هند آغاز کرده است. با این تلویزیون‌ها، اتصال اینترنتی با استفاده از دانگل بی‌سیم میسر می‌شود. دانگل می‌تواند شبکه‌های اینترنتی اپراتورهای موبایل را به تلویزیون‌ هوشمند متصل کند.

علاوه بر این، ال‌جی سیستم صوتی های-فای خود با مدل CM9960 X Boom Pro Speaker را نیز در هند عرضه کرد. حداکثر خروجی صدای این محصول 4800 وات است و برای میهمانی و سرگرمی ایده‌آل به نظر می‌رسد. خروجی صدای تلویزیون‌های معمولی 20 تا 40 وات است. ال‌جی با عرضه این محصول به این نتیجه رسیده است که مشتریان هندی ترجیح می‌دهند صدایی قدرتمند داشته باشند زیرا آنها معمولاً در محیط‌هایی شلوغ و پرسروصدا زندگی می‌کنند و بیشتر مواقع میهمانی برای موسیقی و جشن و پایکوبی دارند.

۱ نظر

حسين ۲۳ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

پیشنهاد میکنم منوی خبرنامه را از این سایت حذف و یا بروز رسانی کنید چون مجله زندگی به سبک ال جی و بروشورهای آن از سال ۱۳۹۱ بروز رسانی نشده و تمامی اجناس موجود در مجله و بروشورهای موجود بعلت توقف تولید از سالها پیش در بازار موجود نیست

نظر دهید