۳۰ خرداد ۱۳۹۵

با تلویزیون UG8800 ال‌جی، در تصاویر زندگی کنید

یکی از جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی مجهز به تازه‌ترین نسخه از پلت‌فرم هوشمند webOS تلویزیون ال‌جی UG8800 است که در اندازه 79 اینچ در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

این تلویزیون مجهز به کنترل جادویی است و تصاویر را با کیفیت حیرت‌انگیز و مافوق طبیعی Ultra HD نمایش می‌دهد. ال‌جی UG8800 مجهز به پنل با کیفیت و مقاوم IPS است.

با خرید این تلویزیون در جشنواره صوتی و تصویری 120 تایی‌های ال‌جی، یک میلیون و هشتصد هزار تومان هدیه بگیرید.

پنل IPS

ضربه بزنید تا متوجه شوید. در تلویزیون های ال جی از پنل مخصوصی به نام IPS استفاده می شود که هم زاویه دید گسترده تری دارد و کیفیت تصویر سازی بالاتر. پنل IPS علت داشتن تصویری واضح تر، ثابت تر و صفحه نمایش محکم تر در تلویزیون های ال جی است. صفحه نمایش مقاوم

پنل های IPS، مستحکم و بسیار مانا هستند و در مقایسه با پنل های رقبا، در برابر آسیب ها مقاوم ترند. تنها کافیست ضربه ای کوچک به پنل بزنید و خودتان از نزدیک این واقعیت را درک کنید.

ULTRA HD

تلویزیون ULTRA HD ال جی سطح جدیدی از کیفیت تصویر ارائه می کند، کیفیتی 4 برابر Full HD. تصویر این تلویزیون به طرز باور نکردنی حتی از فاصله دور نیز واضح و شفاف است. تلویزیون ULTRA HD تصویری با جزئیات دقیق به تماشاگر ارائه می کند.

HDMI

به واسطه کابل HDMI می‌توانید همه تصاویر HD، صدا و دیتاها را با سرعت بسیار بالا و کمترین افت کیفیت تصویر به تلویزیون منتقل کنید.

ریموت جادویی                                                                

با این ریموت کنترل می‌توانید ست‌تاپ‌باکس، بلندگوها، BDP و حتی ماهواره و گیرنده‌های دیجیتالی را کنترل کنید. از امکانات این کنترل باید به کنترل سراسری، کنترل اشاره‌ای، چرخ اسکرول (همانند ماوس)، کنترل صوتی و کنترل حرکتی اشاره کرد.

یک پیشرفت در وضوح ULTRA HD

UCI (سرنام Ultra Clarity Index) یک سیستم امتیازدهی است که به ‌طور ویژه در تلویزیون‌های Ultra HD ال جی، نشان‌دهنده میزان کارایی و واضح‌ترین تصویر قابل ارائه در تلویزیون است. تلویزیون‌های UHD با امتیاز 1560 قادرند تصویری دقیق و به شکلی استثنائی واضح ارائه دهند که این توانایی حتی در تصاویر پرحرکت مانند تصاویر ورزشی و بازی‌های ویدیویی نیز حفظ می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید