۰۶ خرداد ۱۳۹۵

شرکت LG Chem؛ برترین شرکت مدیریت انرژی در دنیا

شرکت LG Chem اعلام کرد که به عنوان یکی از سه شرکت برتر برنده جایزه امسال Clean Energy Ministerial  یا CEM برای پیشگامی در مدیریت انرژی انتخاب شده است. همایش ارائه این جایزه، دوم ژوئن، در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

CEM یک نشست بین‌المللی متشکل از 23 کشور و سه سازمان بین‌المللی IEA، IPEEC و IRENA است که برای بحث در پیرامون توسعه فناوری انرژی پاک و راهکارهایی برای مشکلات زیست محیطی گرد هم می‌آیند.

اولین جایزه مدیریت انرژی CEM قرار است ماه آینده برگزار شود. هدف از این جایزه انتشار سیستم مدیریت انرژی ISO 50001 و همکاری برای کاهش مصرف انرژی جهانی با بهبود بازده انرژی کارخانجات و ساختمان‌های تجاری است. 35 شرکت اقتصادی از 20 کشور شامل کره جنوبی، امریکا، ژاپن، انگلیس، فرانسه و آلمان برای این جایزه با هم رقابت می‌کنند و LG Chem به همراه دو شرکت غیرکره‌ای به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

کارخانه LG Chem در استان چانگ چئونگ شمالی واقع شده است و سیستم‌های پیشرفته خودنسل و فنون کاهش مصرف انرژی را با اعمال منابع انرژی جدید و قابل تجدید ارائه می‌دهد و در عین حال استاندارد ISO 50001 را به شیوه‌ای نظام‌‌مند ایجاد می‌کند و بازده انرژی را به طور مستمر مدیریت می‌نماید.

۱ نظر

حمید ۶ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام
گوشیG5 من وقتی قابشو میذارم اون قابلیت صحفه همیشه روشنش از کار میفته و دیگه روشن نیس اما بدون قاب عمل میکنه نور صفحه نمایشم گاهی زیاد و کم میشه خود به خود البته منظورم اینه شدت نور رو صد درصد هس و اتو هم خاموشه یهو کم میشه یا زیاد این اتفاق برا اون قابلیت همیشه روشنشم میفته
حتی وقتی تماسی باهام گرفته میشه صفحه نمایش کاملا سیاهه و باید حتما قفل گوشی رو باز کنم تا بفهمم کی تماس گرفته و اونجا میتونم پاسخ بدم.
صفحه نمایش ایرادی داره یا طبیعیه ؟

نظر دهید