۳۱ خرداد ۱۳۹۵

غذاهایی سالم، تازه و بهداشتی با یخچال پایین‌فریزر GT-B2014 ال‌جی

یخچال پایین‌فریزر ال‌جی مدل GT-B2014 که در فروشگاه‌های ال‌جی گلدیران به فروش می‌رسد یک محصول کم‌جا و کم‌مصرف است که نمودار مصرف انرژی آن + A است. این یخچال‌فریزر با برخورداری از سیستم جریان هوای چندگانه سرمای یکسانی را در تمام فضای یخچال منتشر می‌کند. آبریز باریک که بر روی درب یخچال قرار دارد فضای داخلی یخچال را افزایش می‌دهد.

اگر فراموشکارید یا کودکان بازیگوشی دارید، نگران باز ماندن درب یخچال نباشید! ال‌جی GT-B2014 با زنگ اخطار شما را از باز بودن درب مطلع می‌کند.

large04

سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow

چرخش هوای خنک باعث خنک سازی بهتر و یکنواخت شدن دمای داخل یخچال می شود.

11_Total-No-Frost_465

Fresh O Zone

یک کشوی ویژه برای نگهداری مواد غذایی در محدوده دمایی بین دمای فریزر و یخچال تعبیه شده است.

lg-ha-gft-asia-feature-fresh-o-zone

large05

کشو با قابلیت حفظ رطوبت و تازگی مواد Moisture Balance Crisper

این سطح با ساختار مشبک خاص خود موجب می شود تا رطوبت داخل محفظه, به صورت قطرات آب درون این ساختار مشبک باقی مانده و به صورت قطره قطره بر روی میوه ها باز نگردد و هنگامی که رطوبت محیط داخل کشو کاهش می ‌یابد ، این قطرات شکل گرفته به تدریج تبخیر شده و رطوبت مورد نیاز محفظه را تامین می‌کنند.

Moisture Balance Crisper 2

BioShield

قارچ‌ها در محیط‌ های مرطوب و نمناک رشد میکنند، به همین دلیل یخچال‌ها محیطی مناسب برای حیات آن‌ها در دوره های پنج، ده و حتی پانزده ساله هستند.  برای جلوگیری از این مشکل، شرکت ال‌جی از BioShield استفاده می‌کند. BioShield  یک عنصر شیمیایی با خاصیت ضد میکروبی است که مانع رشد قارچ‌ها در نوار درزگیر درب یخچال و از بین رفتن خاصیت چسبندگی و تغییر شکل درزگیر و به دنبال آن افزایش عمر یخچال می‌شود.

BioShield 465

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید