۲۶ خرداد ۱۳۹۵

مدل‌‎های خاص از بلندگوی همراه ال‌جی با هنرمندی JonOne در پاریس

JonOne ترکیبی از هنر و موسیقی را در سری هنری بلندگوی همراه ال‌جی ارائه می‌دهد.

 سئول، 15 ژوئن 2016- ال‌جی امروز از سری هنری بلندگوی همراه خود با هنرمندی JonOne در پاریس فرانسه پرده‌برداری کرد. این بلندگو که آثار هنرمند مشهور JonOne را دارد جدیدترین محصولات صوتی بی‌سیم ال‌جی هستند که از جلوه بسیار زیبایی برخوردارند.

JonOne شهرت خود را برای اصالت کارهایش و رویکرد آزادی که در سبک و ابتکار هنری داشت کسب کرد و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. وی اهل هارلِم نیویورک سیتی است و بیشتر تحت تأثیر آزادی هنر خیابانی و برچسب‌های گرافیتی که دیوارهای این شهر را پوشانده قرار گرفته است. تربیت امریکایی او در کارهای اخیرش بی‌تأثیر نبوده و منجر به تأکید بسیار او در خلاقیت و نوآوری شده است. JonOne در سراسر جهان پیروان بسیاری دارد؛ مخصوصاً در فرانسه که دولت او را با عنوان پرافتخار Ordre national de la Légion d’honneur  برای برخورداری از نگرش هنری و دستاوردهایش تقدیر کرده است.

LG-Portable-Speaker-art-series_JonOne

JonOne می‌گوید: «من از اولین مراحل طراحی با ال‌جی کار کرده‌ام و بر این باورم که این بلندگوها واسطه‌ای عالی برای آثار هنری من هستند. جدیدترین بلندگوهای همراه ال‌جی ارزش فردیت و خودبیانگری را فریاد می‌زنند و به مشتریان الهام می‌دهند از احساسات خود استقبال کنند و در رندگی روزمره خود از دید هنری بیشتری بهره بگیرند.»

این بلندگوها در فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی از همین ماه عرضه خواهند شد.

JonOne-with-LG-Portable-Speaker-art-series

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید