۰۳ خرداد ۱۳۹۵

نسل جدید نمایشگرهای ال‌جی در کنفرانس SID 2016

شرکت LG Display از پیشرفته‌ترین فناوری‌ نمایشگرهای نسل جدیدش در کنفرانس 2016 Society for Information Display یا SID پرده‌برداری می‌کند. این کنفرانس در مرکز همایش ماسکان در سانفرانسیسکو از 22 تا 27 ماه مه برگزار می‌شود.

دکتر سانگ-بئوم هان، مدیرعامل و رئیس شرکت LG Display، گفت: «شرکت LG Display برای ابتکار در فناوری به طور مداوم تلاش خواهد کرد و در تولید فناوری‌های پیشرفته و متمایز برای نمایشگرهای نسل بعد به پیش خواهد رفت تا پیشگامی خود را در صنعت نمایشگر جهانی تقویت کند.»

فناوری‌های نسل جدید نمایشگر شامل تلویزیون‌های OLED و نمایشگرهای خودرو می‌شود که در غرفه این شرکت با شعار “رویای شما، ابتکار ما” به نمایش درخواهد آمد.

در نمایشگاه SID امسال، شرکت LG Display بر مزایای OLED مخصوصاً کیفیت تصویر عالی این فناوری با پتانسیل نامحدود در کاربرد و طراحی تأکید دارد. این شرکت پنل 77 اینچ تلویزیون Ultra HD OLED را ارائه می‌دهد که همان میزان گستره رنگ در نمایشگرهایی را دارد که توسط حرفه‌ای‌های ویرایش و تدوین فیلم به کار می‌رود. این شرکت نمایشگرهای مفهومی آینده که شامل نمایشگرهای 55 اینچ دوطرفه و نمایشگر 65 اینچ مقعر OLED است برای تبلیغات به نمایش می‌گذارد تا نیاز مشتریان برای چیزهایی که در آینده عرضه می‌شود را برآورده کند.

برای مشتریان بازار روبه‌رشد نمایشگر خودرو، شرکت LG Display از دو نمایشگر خودرو به عنوان نمایشگر اطلاع‌رسانی مرکزی (CID) پرده‌برداری خواهد کرد که شامل یک نمایشگر 12.3 اینچ منحنی پلاستیکی OLED و یک پنل LCD در ابعاد 12.3 اینچ است که بیش از یکهزار نیت روشنایی دارد.

شرکت LG Display از مانیتور 31.5 اینچ 8K4K با کیفیت تصویر عالی و زنده و پنل نوت‌بوک 14 اینچ با وضوح Ultra HD که با کیفیت بالا و عملکرد لمسی پرده‌برداری می‌کند. علاوه بر این، این شرکت مجموعه‌ای از محصولات فناوری لمسی انحصاری، لمس درون‌سلولی پیشرفته یا AIT، را به نمایش می‌گذارد که به عنوان نمایشگر موبایل 6 اینچ، نمایشگر خودرو 9.2 و 10.3 اینچ تولید شده‌اند و حتی با دستکش نیز می‌توان از عملکرد لمسی آنها بهره جست. از دیگر محصولات جدید تولید اولین پنل نوت‌بوک 15.6 اینچ لمسی و پنل مانیتور 23 اینچ لمسی خواهد بود.

در خلال کنفرانس SID، شرکت LG Display کلاً 20 تز در مورد فناوری‌های مربوط به نمایشگر OLED و LCD ارائه خواهد داد که هشت تا از آنها مربوط به OLED هستند؛ در این میان، دو تز در مورد “تولید اکسید TFT برای OLED و LCD ” و نیز “فناوری WOLED برای تلویزیون OLED جدید” است که رسماً توسط SID درخواست شده است. این تزها بازتابی از پیشگامی این شرکت در فناوری و در بازار OLED است که شامل اولین عرضه تلویزیون OLED در دنیا و همین طور بهبود کیفیت تصویر با وضوح Ultra HD و فناوری HDR خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید