۲۲ خرداد ۱۳۹۵

هدیه‌ای از جنس موسیقی

تولد یکی از دوستان نزدیک یا اعضای خانواده‌تان است؟ حتماً در انتخاب هدیه مناسب سر در گم شده‌اید و ذهن شما از اینکه به همه جا سرک کشیده و به هیچ جا نرسیده خسته شده است!

اما روز مهمانی تولد نزدیک است و شما هنوز نمی‌دانید چه باید بخرید که عزیزترین کسان خود را شاد کنید. این اوضاع وقتی سخت‌تر می‌شود که قرار است شما برای پدرتان هدیه بخرید. واقعاً چه هدیه‌ای می‌شود به مردی داد که بدون درخواست ما همه چیز در اختیارمان گذاشته و در ازای آن هیچ چیزی از ما طلب نکرده است؟

اگر پدرتان به موسیقی علاقه‌مند است برای شما پیشنهادی جالبی داریم تا به شما کمک کنیم از این چالش سربلند بیرون بیایید.

بعضی از باباها عاشق جمع کردن تمبر و کلکسیون هستند، بعضی ها به کتاب خواندن علاقه دارند اما بعضی ها هم هستند که دوست دارند در تنهایی و خلوت خود به موسیقی گوش دهند. برای این پدرهای هنردوست هدست‌های بلوتوث ال‌جی Tone Platinium را پیشنهاد می‌کنیم.

این هدست سیم جمع‌شو دارد و علاوه بر طراحی زیبا، جمع‌وجور و راحتی که دارند، صدایی غنی، عالی و شفاف را با فناوری صدای هارمان/کاردون به گوش می‌رسانند.

اگر پدر مهربانی دارید که عاشق موسیقی است یک فهرست از آهنگ‌های مورد علاقه او تهیه کنید، یک هدست بلوتوث ال‌جی Tone Platinium هدیه بدهید و به عنوان یک اتفاق هیجان‌انگیز یک بلیت کنسرت خواننده مورد علاقه‌اش را برای او رزرو کنید تا یک تولد به یادماندنی را برایش رقم بزنید.

۱ نظر

صادق ۱۱ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

مگه وارد بازار ایران شده؟؟

نظر دهید