۱۸ خرداد ۱۳۹۵

وقتی تصاویر زنده در جعبه جادویی با شما حرف می‌زند!

وضوح 4 برابر Full HD و شفاف‌تر از تصاویر سه‌بعدی معمولی را با تلویزیون 49 اینچ  Ultra HD ال‌جی مدل UF7700 تجربه کنید. تصاویر در این تلویزیون کاملا زنده و شفاف هستند.

ارتقادهنده کیفیت تصویر 4K

به لطف قابلیت ارتقاء دهنده کیفیت تصویر 4K در تلویزیون Ultra HD ال‌جی، می توانید جزئی‌ترین عناصر تصویر را نیز با وضوح کامل ببینید و از کیفیت و شفافیت عالی تصاویر نهایت لذت را ببرید. این قابلیت هنگام تماشای فیلم یا برنامه‌های ورزشی بسیار کاربردی و مفید است.

فوق باریک

تلویزیون Ultra HD ال‌جی، بسیار باریک و ظریف طراحی شده است تا علاوه بر زیبایی، با هر نوع دکوراسیونی در خانه همخوانی داشته باشد و بر شیک بودن فضا بیفزاید.

صدای فراگیر

صدای فراگیر و سوراند از دیگر قابلیت‌هایی است که ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمند و Ultra HD خود گنجانده است.

webOS 2.0

WebOS ال‌جی برای راحتی کاربر طراحی شده است تا تجربه‌ای آسان‌تر از یادگیری و سرگرمی را برای او رقم بزند.

03_4K_Upscaler

منوی اصلی

با کلیک روی کلید Home، منوی اصلی تلویزیون باز می‌شود و می‌توانید برنامه‌ها و محتویات را از پایین صفحه به مرکز پنل منتقل کنید. بعلاوه، همزمان با تماشای فیلم، می‌توانید در میان برنامه‌های مختلف جست ‌و جو و حرکت کنید.

SmartShare

به لطف این قابلیت، کاربر می‌تواند فایل‌های موردنظر خود از یک وسیله اکسترنال را به صورت بی‌سیم، جست ‌و جو کند و به اشتراک‌ بگذارد. یا محتویات صوتی و تصویری وسایل دیگر را در تلویزیون تماشا کند. تلویزیون هوشمند ال‌جی به نسبت تلویزیون‌های هوشمند دیگر امکانات بیشتری دارد و تجربه‌ای متفاوت به کاربر هدیه می‌کند.

ریموت جادویی

با این ریموت کنترل می‌توانید ست‌تاپ‌باکس، بلندگوها، BDP و حتی گیرنده‌های دیجیتالی را کنترل کنید. از امکانات این کنترل باید به کنترل سراسری، کنترل اشاره‌ای، چرخ اسکرول (همانند ماوس)، کنترل صوتی و کنترل حرکتی اشاره کرد.
با کنترل اشاره‌ای کافی‌است اشاره و سپس کلیک کنید. با کنترل‌های حرکتی و صوتی نیز با حرکت دست یا فرمان صوتی می‌توانید تغییرات لازم در تلویزیون را ایجاد کنید. البته کنترل صوتی بیشتر برای وب‌گردی و جست ‌و جو در دنیای هوشمند ال‌جی کاربرد دارد.

4K 60P HEVC

HEVC در واقع نوعی استاندارد تصویری است که در هر ثانیه 60 فریم را پشتیبانی می‌کند. به این مفهوم که می‌توانید تصاویری کاملا شفاف با رزولوشن 4K را به طور مستقیم و بدون نیاز به دستگاه‌های جانبی، از اینترنت یا یواس‌بی پخش و اجرا کنید.

طراحی  Dual Metal

طراحی ذکر شده ترکیبی از زیبایی و مدرنیسم به منزل شما می بخشد فریم متال استفاده شده در این محصول در بالا و پایین تلویزیون جلوه ای خیره کننده به طراحی منزل شما می بخشد.

صفحه نمایش بزرگتر، تجربه ای بزرگتر

هم اکنون شما می توانید تجربه بهتری با صفحه نمایش بزرگتر داشته باشید. در بین سایزهای مختلف صفحه نمایش‌ها صفحه نمایش مناسب خود را انتخاب کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید