۱۳ خرداد ۱۳۹۵

چشم به چشم: نیم نگاهی به دوربین ال‌جی G5

تلفن هوشمند ال‌جی G5 یک ماهی می‌شود که وارد بازار شده است اما آیا تا به حال به چشم‌هایش از نزدیک نگاه کرده‌اید؟!

بله، منظور ما از چشم همان دوربین‌های ال‌جی G5 است. این تلفن هوشمند دوربین 8 مگاپیکسل واید با میدان دید 135 درجه دارد و دوربین 16 مگاپیکسل پرتره با میدان دید 78 درجه. هر کدام از لنزها حسگر بهینه خاص خود را دارد. این دوربین از ترکیب زوم دیجیتال و اپتیکال استفاده می‌کند تا انتقال روان از لنزی به لنز دیگر را در زمان زوم کردن روی یک سوژه ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید ویدئوی 4K ضبط کنید، ال‌جی G5 این کار را نیز انجام می‌دهد.

دوربین Camp Plus یک لنز دیگر به G5 ال‌جی نمی‌افزاید. بلکه در عوض، 1200 میلی‌آمپر باتری اضافه، کلید شاتر و زوم دیجیتال را ارائه می‌دهد که ثبت تصویر با G5 را بسیار راحت‌تر می‌کند و حس لذت‌بخش گرفتن دوربین عکاسی در دست را القا می‌کند.

یکی دیگر از لوازم جانبی که برای G5 طراحی شده یک هدست VR یا واقعیت مجازی ال‌جی 360 است که کمی با بقیه دوستان خود فرق دارد. این محصول جانبی که با کابل USB-C به عینک متصل می‌شود به شما امکان غرق شدن در نمایشگر و محتوای در حال پخش را می‌دهد. به همین علت، این محصول سبک و کوچک است و نمایشگر خاص خود را دارد. تراکم پیکسل ال‌جی G5 برابربا 639 پیکسل در اینچ است و هدست VR با دیگر گوشی‌های اندروید نیز کار می‌کند.

۲ نظر

زهرا محمدی ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام.من گوشی الجی جی۵ را در تاریخ ۱۲ خرداد خریداری کردم درون جعبه هدس vrوعینک وجودنداشت.از فروشنده خواستم گفتن جدا خریداری میشه و در ایام عید دوماه قبل خرید میبایست درون سایت ثبت نام میکردید تا بهتون بصورت رایگان تعلق میگرفت..حتی لیبل گوشی رو هم جدا حساب کردن.الان میخوام بدونم درون جعبه گوشی چه چیزهایی باید باشه.من کیف..گوشی و هندزفری و شارژر.. یه قطعه کوچک طوسی که به گوشی وصل میشه برای عکسبرداری فقط همین بود ایا چیزی بغیر ازاینها باید میبود ؟؟

مصطفی ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

به نظر من lg g4 خیلی بهتر و روون تر از این هستش در ضمن طراحی g4 خیلی عالیه

نظر دهید