۱۶ خرداد ۱۳۹۵

چطور از صفحه‌نمایش دوم ال‌جی V10  استفاده کنیم؟

صفحه‌‌نمایش دوم یکی از بارزترین و شاخص‌ترین امکانات ال‌جی V10 است. شما می‌توانید با آن کارهای زیادی را انجام دهید.

برای استفاده از صفحه‌نمایش دوم، به بخش تنظیمات بروید و در این بخش Second screen را انتخاب کنید و ضامن Show when main screen on را فعال کنید. سپس، روی آن ضربه بزنید تا چیزهایی که می‌خواهید نمایش داده شود را انتخاب کنید.

شما می‌توانید 5 برنامه کاربردی آخری که استفاده شده است را برای نمایش دادن انتخاب کنید یا میانبرهایی برای برنامه‌های کاربردی دلخواه و مخاطبان، کنترل موسیقی، رخدادهای تقویم یا نمایش امضای شخصی شما. این را هم متوجه خواهید شد که صفحه‌‌نمایش دوم گزینه‌های بیشتری را برای برنامه‌های کاربردی نمایش دهد: مثل دوربین در زمانی که باز است.

یک گزینه Show when main screen off نیز وجود دارد اما این به تاریخ و زمان یا امضای خاص شما مربوط می‌شود. می‌توانید به سمت راست ضامن را بکشید تا ضامن‌های وای-فای، چراغ قوه و دوربین را پیدا کنید. اگر امضا را انتخاب کنید، می‌توانید دقیقاً همان متنی را که می‌خواهید وارد کنید و از مسان فونت‌های گوناگون یکی را انتخاب نمایید. همچنین، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای حساس و رخدادهای آتی در زمانی که صفحه‌نمایش قفل است هرگز نمایش داده نمی‌شوند. برای این کار، باید بر روی منوی سه‌نقطه در سمت راست بالای صفحه در مسیر زیر اقدام کنید:

Settings > Display > Second screen > Show when main screen off > Hide sensitive content

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید