۲۷ تیر ۱۳۹۵

اطلاعیه باشگاه روی خوش زندگی در خصوص درخواست کنندگان کارت عضویت

 

اعضای محترم باشگاه روی خوش زندگی، ضمن عرض پوزش بابت مشکلات پیش آمده در صدور کارت های عضویت بانکی، به استحضار می رساند پیرو تغییرات صورت گرفته در قوانین و فرایندهای بانکی، صدور کارت عضویت صرفا در صورت ارائه اطلاعات صحیح و کامل و منطبق با کد ملی فرد درخواست کننده مقدور خواهد بود.

اطلاعات ثبت شده از سوی کاربران در پروفایل، در زمان پردازش درخواست توسط بانک ملت با بانک اطلاعاتی سازمان ثبت احوال کشور مطابقت داده شده و تنها در صورت مطابقت کامل، کارت صادر خواهد شد.

از اینرو، لطفا در صورتی که قصد درخواست کارت دارید، یا قبلا این درخواست را ارسال نموده اید اما هنوز کارت برایتان ارسال نشده، مجددا اطلاعات پروفایل کاربری خود را بررسی و در خصوص ثبت صحیح اطلاعات بخش های “نام”، “نام خانوادگی”، “تاریخ تولد”، “نام پدر”، “کد ملی” و “شماره سریال کارت ملی” بر اساس اطلاعات مندرج در کارت ملی خود اطمینان حاصل نمایید.

در خصوص “نام” و “نام خانوادگی”، لازم است نوشتار مورد استفاده کاملا مطابق با کارت ملی باشد. به طور مثال، اگر در کارت ملی، نام فرد به صورت “ماشاءالله” ثبت شده باشد، “ماشالله” و “ماشاالله” مورد پذیرش نیست.

مثالی دیگر: اگر در کارت ملی، نام فرد به صورت “فائزه” ثبت شده باشد، “فایزه” قابل قبول نیست و اگر به صورت “فایزه” ثبت شده باشد، “فائزه” قابل قبول نیست.

همچنین لازم است در صورت وجود پیشوند یا پسوند، حتما ذکر شوند. (کاملا مطابق اطلاعات ثبت شده روی کارت ملی، حرف به حرف)

ضمنا توجه داشته باشید که توضیحات فوق در خصوص “نام پدر” نیز لازم الاجرا است.

جهت ثبت شماره سریال کارت ملی، لازم است این شماره کاملا به صورتی که بانک درخواست نموده، ارائه شود و در غیر این صورت، مطابقت اطلاعات با سازمان ثبت احوال با شکست مواجه خواهد شد. در این خصوص، لطفا تصویر راهنمای زیر را مشاهده بفرمایید.

nid-help

۲ نظر

رسول رضاپور كوردولو ۶ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

در خواست کارت عضویت گلدیران

ال جی ۷ اسفند ۱۳۹۶ پاسخ

دوست عزیز،

برای دریافت کارت عضویت باشگاه روی خوش زندگی لازم است به وب سایت باشگاه به نشانی http://www.lgvipclub.ir مراجعه کنید.

متشکریم.

نظر دهید