۲۰ تیر ۱۳۹۵

زندگی سالم با فناوری‌های مبتکرانه ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس، غول محصولات الکترونیک، محصولات و خدماتی تولید کرده که زندگی شما را آسان می‌کند.

در میان این محصولات، ساعت هوشمند Watch Urbane ال‌جی به یک مانیتور هوشمند تجهیز  شده که ضربان قلب را بررسی می‌کند و تعدادی امکانات ورزشی دارد؛ فازغ از اندازه‌گیری تعداد کالری‌هایی که سوزانده‌اید، این ساعت هوشمند فعالیت‌های روزانه را کنترل می‌کند تا به کاربران نموداری از پیشرفت آنها به مرور زمان ارائه دهد.

علاوه بر این، ماشین لباسشویی پیشرفته Twin Wash به کاربران امکان می‌دهد تا به طور همزمان چندین بارِ لباس را با تنظیمات مختلف بشویند و آنهایی که حساس به مواد شوینده قوی هستند در یک ماشین لباسشویی همزمان با دیگر لباس‌ها شسته شوند. در زندگی پرمشغله امروز در درجه اول اهمیت است. فناوری انحصاری برنامه شست‌وشوی سرعتی ال‌جی به نام TurboWash™ 2.0 از نازل‌های دوقلو در جلوی ماشین لباسشویی استفاده می‌کند تا مواد شوینده را به صورت متمرکز مستقیم روی لباس‌ها اسپری کند.

رئیس بازاریابی مشترک ال‌جی در آفریقای غربی، راجش آگنیهوتری، در مورد امکانات مبتکرانه گفت: «گام بعدی برای ما در توسعه مزایای سلامت و بهداشت افزودن فناوری هوشمند به لوازم خانگی روزمره است و ال‌جی به شیوه‌ای باورنکردنی با تحول بازار در این امر موفق می‌شود.»

لوازم آشپزخانه ال‌جی برای امنیت غذا طراحی شده‌‌اند. مثلاً، مایکروویوهای ال‌جی از کنترل خطی قدرت بین 200 تا 1200 وات استفاده می‌کند تا غذا را به صورت یکنواخت بپزد یا یخ‌زدایی کند. شاید، دومین عامل مهم در حفظ سلامت آشپزخانه ذخیره کردن غذا باشد. یخچال‌های ال‌جی با تأکید خاص بر حفظ ایمنی غذای کاربر و مرتب‌ و منظم‌تر کردن آشپزخانه طراحی شده‌اند.

۱ نظر

حسين ۲۳ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

ال جی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم آشپزخانه توکار( انواع لباسشوئی ، ظرفشوئی ، یخچال و فریزر ، فرو اجاق صفحه ای و … ) و قیمت محصولات آن که از نظر کیفیت با محصولات آلمانی و ایتالیائی برابر و از نظر طراحی زیباتر از آنهاست کمتراز تصف قیمت محصولات بوش المان و اریستون ایتالیا که در حال حاضر بازار ایران در انحصار این دو برند است می باشد فعلا فقط هود و فر گازی توکار و اجاق گاز صفحه ای با کیفیت و با برند ایرانی در بازار موجود است و قطعا در صورت ورود این لوازم با توجه به افزایش قیمت زمین در تهران و گرایش سازندگان مسکن به لوکس سازی مجتمع عای آپارتمانی ( با توجه به قیمت اندک این تجهیزات در مقابل قیمت فروش هر واحد آپارتمان ) کمبود این تجهیزات با برند ال جی در بازار محسوس است

نظر دهید