۲۰ تیر ۱۳۹۵

اینجا، آنجا، همه جا ورزش

هر جا که هستید، از بازی‌های ورزشی لذت ببرید.

بسیاری از لیگ‌های ورزشی از طریق سرویس‌های پخش آنلاین در دسترس هستند و دیگر لازم نیست برای تماشای بازی مورد علاقه خود در خانه یا استادیوم باشید. با این حال، تماشای یک مسابقه با تلفن همراه یک جورهایی عزلت‌نشینی و انزواست؛ البته، وقتی که خودتان به تنهایی در حال تماشای مسابقه باشید. اگر با چند نفر هم باشید، دیگر خیلی عجیب و غریب می‌شود (تصور کنید چند نفر دور هم جمع شده‌اند و به نمایشگر یک تلفن هوشمند خیره شده‌اند و بازی تماشا می‌کنند.)

PF1000U-4M

در این حالت، حتی اگر پیشرفته‌ترین تلفن هوشمند روی کره زمین را داشته باشید، کیفیت صدا هم چندان تعریفی ندارد. اگرچه، محصولات مبتکرانه ال‌جی مانند پروژکتورهای PH و PW و همین‌طور بلندگوهای همراه P5، P7 و LG 360 می‌توانند تجربه تماشای مسابقه را برای آنهایی که در حرکت هستند بهتر کنند. این پروژکتورهای پیشرفته می‌توانند با تلفن‌های هوشمند جفت شوند و محتوایی با کیفیت بالا را پخش کنند؛ بلندگوها هم کار انتشار صدایی واضح و شفاف و قدرتمند را بر عهده خواهند گرفت. همین امر موجب می‌شود که پروژکتورها و بلندگوها برای دانشجویانی که در خوابگاه هستند، خانواده‌هایی که در سفر هستند یا حتی در خانه به صورت دستگاهی برای استفاده دائمی مناسب باشد.

PF1000U-1

این مجموعه کیفیت تصویر خیره‌کننده و خروجی صدای شگفت‌انگیز را تضمین می‌کند و اکوسیستم پروژکتور هوشمند و بلندگوی ال‌جی یک مجموعه از لوازم جانبی عالی و بی‌عیب‌ونقص است. قابلیت حمل این مجموعه همتا ندارد و تماشای رخدادهای برجسته و تحلیل‌های ورزشی داغ داغ از این بهتر نمی‌شود. محصولات ال‌جی می‌توانند حس حضور در خانه را برای شما القا کنند؛ حتی اگر فرسنگ‌ها دور از تیم محبوب خود باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید