۱۳ تیر ۱۳۹۵

این جاروی روباتیک از همه جاروها سرتر است

حتماً شما از کار کردن با هدست‌های واقعیت افزوده یا انجام بازی‌های ویدئویی با گرافیک بالا و واقعی لذت می‌برید. اما جالب است بدانید که من عاشق جاروبرقی هستم. من قبلاً یک جاروبرقی روباتیک داشتم چون مثل خیلی‌ها دلم می‌خواست یک مستخدم روبات داشته باشم که همه کارهای آپارتمان من را انجام دهد. البته خیلی هم طول نکشید تا به آرزوی خودم رسیدم و یک جاروی روباتیک خریدم.

جاروهای روباتیکی که من داشتم هر کدام در یک چیزی مشکل داشتند: تمیز کردن، گیر کردن زیر پایه‌های صندلی، گم کردن مسیر و حتی عدم توانایی برای  تغییر حرکت از سطح چوبی به روی فرش. حتی یک بار نرم‌افزار جاروبرقی نیمه شب به صدا در آمد و بر سر من و همسرم فریاد کشید که عجیب‌ترین تجربه فنی من در تمام طول زندگی‌ام بود. اینجا بود که دیگر همه آرزوهای من به فنا رفتند و روبات‌ها، مثل جاروبرقی‌ها، از نگاه من، موجوداتی احمق و بیشعور به نظر می‌رسیدند.

hom-bot-banner-03_1

زندگی عوض شد!

اوضاع به همین منوال پیش می‌رفت تا اینکه جاروی روباتیک Hom-Bot Square ال‌جی را برای بررسی کردن به من دادند و من طبق معمول جاروهای روباتیکی که تجربه کرده بودم انتظار هیچ هیجان‌زدگی یا شگفت‌زدگی را نداشتم. تازه، نوشتن بررسی برای این جاروبرقی یک جورهایی عذاب‌آور هم بود. اما وقتی بررسی به اتمام رسید باید بگویم که این یکی از بهترین جاروهای روباتیکی بود که در تمام عمرم دیده بودم.

بعد از اینکه برای اولین بار جاروی روباتیک ال‌جی را فعال کردم روبات نقشه خانه من را یاد گرفت و کاملاً متوجه می‌شد که در حال نزدیک شدن به صندلی، میز و دیگر موانع یا اشیایی است که در اتاق‌ها چیده شده است؛ البته بدون اینکه به آنها برخورد کند. حتی وقتی این جاروی روباتیک را بلند می‌کردید تا آن را به جای دیگری در خانه منتقل کنید تا تمیزکاری را شروع کند، باز هم یادش می‌ماند که کجا را تمیز کرده است!

ال‌جی Hom-Bot هر چیزی را که یک جاروی روباتیک باید داشته باشد را داراست. اگر لازم باشد که از سطح ناهمواری عبور کند خودش را با بلند کردن چرخ‌هایش بلند می‌کند. شما به راحتی می‌توانید جارو را از بالا و از طریق سینی که به آسانی بیرون کشیده می‌شود و به آسانی هم تمیز می‌شود تخلیه کنید. حتی اگر در منزل حیوان خانگی داشته باشید و مو و کرک بدن آنها دور و اطراف پخش شده باشد برس‌های این جاروی روباتیک به راحتی آنها را از سطح زمین جمع می‌کنند.

برس‌هایی که در گوشه‌های جارو هستند نیز  به مناطق دور از دسترسی که خارج از چارچوب قاب براق و قرمز رنگ این جاروی روباتیک باشد دسترسی پیدا می‌کند. اگر مثل خیلی از شیفتگان بازی، خانه شما مملو از کابل و سیم است که روی زمین پخش شده، ال‌جی Hom-Bot یاد می‌گیرد که این منطقه خطرناک است و از تمیز کردن آن منطقه اجتناب خواهد نمود!

  • نویسنده: تاد کِنرِک از وب‌سایت forbes
  • ترجمه: وبلاگ ال‌جی

۶ نظر

محبوبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

سلام و عرض ادب
این جاروبرقی واقعا بی نظیره…
میشه لطفا قیمتشو برام بفرستید؟؟
متشکرم

najafi ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

سلام میشه لطف کنید قیمت این بفرمایید

اکبر ۶ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

میشه بگید از کجا میشه خرید؟

Mirhasanpour ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ پاسخ

میشه لطفا قیمت جارو روباتیک را بفرمایید و از کجا میشه تهیه کرد ؟

محمد رضا ۶ آذر ۱۳۹۶ پاسخ

از کجا میتونم بخرم و قیمتش چنده و خدمات پس از فروشش چجوریه
با تشکر

بهرام ۳۰ مهر ۱۳۹۸ پاسخ

من از این جارو دارم ولی مشکل در خدمات پس از فروشه که باطریش تو ایران گیر نمیاد.

نظر دهید