۲۹ تیر ۱۳۹۵

با ال‌جی خنک بمانید: کنترل هوا در میادین ورزشی

بسیاری از رخدادهای ورزشی مهم مانند المپیک و جام جهانی قدرت ایجاد تحول در اقتصادهای روبه‌رشد را دارند و از سوی بسیاری از سازمان‌های ورزشی بزرگ اصرار می‌شود تا این رخدادها در بازارهای خارج از امریکای شمالی و اروپا  برگزار شود. این یک مشکل لجستیک خاص در برخی بازارهایی که تابستان خیلی گرمی دارند و شرایط را برای بازیکنان و طرفداران غیرقابل تحمل می‌کند به حساب می‌آید. برای برطرف کردن این مشکل اساسی، استادیوم‌های زیادی در حال سرمایه‌گذاری بر روی سیستم‌های تهویه مطبوع هوای برتر هستند.

در طی برگزاری بزرگترین مسابقات بین‎المللی فوتبال در سال 2014، استادیوم کوریتیبا در برزیل به سمت ال‌جی آمد تا در خلال تحولات داخلی، سیستم‌های سرمایشی کارامدی را نصب کند که از نظر بازده انرژی نیز مناسب باشند. سیستم مولتی وی VRF جدید ال‌جی در بخش‌های اداری، صندلی‌ها و داوری استادیوم نصب شدند. موفقیت در کوریتیبا و سرتاسر برزیل باعث می‌شود در آینده رخدادهای ورزشی زیادی در شرایط هوای بسیار گرم در این استادیوم برگزار شود. مهندسان و توسعه‌دهندگان می‌توانند به استادیوم کوریتیبا به عنوان نمونه‌ای بارز بنگرند که به دنبال روش‌های جدید و خلاقانه برای راحتی بیشتر تماشاچیان است.

SAC_ArenaDaBaixada_02_1461212488575

فوانین زیست‌محیطی آتی راندمان بیشتر را ملزم می‌کنند و سازندگان مجبورند روش‌های نوینی برای برطرف کردن نیازهای متقاضیان پیدا کنند. مهارت ال‌جی در صنعت بی‌شک به بُرد قراردادهای بیشتر برای استادیوم‌ها در سال‌های پیش رو کمک خواهد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید