۱۵ تیر ۱۳۹۵

تعریف دوباره‌ای برای فناوری نمایشگر IPS 8K کوانتوم و IPS 4K کوانتوم ال‌جی

فناوری نمایشگر IPS 4K کوانتوم و IPS 8K کوانتوم یکی از ویژگی‌های بارز در تلویزیون‌های SUPER HD ال‌جی است. این دو فناوری، در گذشته، تعاریفی داشتند که گاهاً با فناوری نمایشگر نقطه کوانتوم یا همان Quantum Dot Display اشتباه گرفته می‌شدند.

برای جلوگیری از این سوء برداشت تعاریف قبلی را در مقایسه با تعاریف جدید به شما ارائه می‌دهیم تا ازین پس، این فناوری‌های نوین را با تعاریف جدیدشان بشناسید.

نمایشگر IPS 4K کوانتوم

تعریف قبلی نمایشگر IPS 4K کوانتوم: به دلیل برخورداری از گستره رنگ وسیع‌تر در نمایشگر IPS 4K کوانتوم، تصاویر و عکس‌ها مثل آنچه در طبیعت خود هستند واقعی دیده می‌شوند. مهم نیست در هنگام تماشای تصویر کجا نشسته‌اید! هر جا نشسته باشید تصویر یکسانی را مشاهده می‌کنید. پنل نمایشگر IPS 4K کوانتوم با وضوحی که 4 برابر بالاتر از وضوح Full HD است، کیفیت تصویر را به طرز خارق‌العاده‌ای بدون اعوجاج و افت کیفیت نگه می‌دارد.

LG_Electronics-949074979-ips-4k-quantam-right

تعریف جدید نمایشگر IPS 4K کوانتوم: نمایشگر IPS 4K کوانتوم از فناوری انتقال سطح انرژی که در نظریه شکاف باند در فیزیک کوانتوم وجود دارد استفاده می‌کند. تلویزیون SUPER UHD ال‌جی با نمایشگر IPS 4K کوانتوم گاموت رنگ وسیع‌تری نسبت به تلویزیون UHD دارد. به دلیل گستره رنگ وسیع‌تر، تصاویر و عکس‌ها مثل آنچه در طبیعت خود هستند واقعی دیده می‌شود. مهم نیست در هنگام تماشای تصویر کجا نشسته‌اید! هر کجا باشید تصویر به یک شکل دیده می‌شود.

نمایشگر IPS 8K کوانتوم

تعریف قبلی نمایشگر IPS 8K کوانتوم: به دلیل برخورداری از گستره رنگ وسیع‌تر در نمایشگر IPS 8K کوانتوم، تصاویر و عکس‌ها مثل آنچه در طبیعت خود هستند واقعی دیده می‌شوند. مهم نیست در هنگام تماشای تصویر کجا نشسته‌اید! هر کجا که نشسته باشید تصویر یکسانی را مشاهده می‌کنید. پنل نمایشگر IPS 4K کوانتوم با وضوحی که 16 برابر بالاتر از وضوح Full HD است، کیفیت تصویر را به طرز خارق‌العاده‌ای بدون اعوجاج و افت کیفیت نگه می‌دارد.

LG8K

تعریف جدید نمایشگر IPS 8K کوانتوم: نمایشگر IPS 8K کوانتوم از فناوری انتقال سطح انرژی که در نظریه شکاف باند در فیزیک کوانتوم وجود دارد استفاده می‌کند. تلویزیون SUPER UHD ال‌جی با نمایشگر IPS 8K کوانتوم گاموت رنگ وسیع‌تری نسبت به تلویزیون UHD دارد. به دلیل گستره رنگ وسیع‌تر، تصاویر و عکس‌ها مثل آنچه در طبیعت خود هستند واقعی دیده می‌شود. مهم نیست در هنگام تماشای تصویر کجا نشسته‌اید! هر کجا باشید تصویر به یک شکل دیده می‌شود.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید