۰۵ تیر ۱۳۹۵

درخشش ال‌جی در نمایشگاه Intersolar Europe با ماژول خورشیدی NeON™ 2 BiFacial

این ماژول خورشیدی جدید ال‌جی که قادر است از هر زوایه‌ای تشعشعات خورشید را جذب کند با  دریافت سومین جایزه افتخارآمیز رکورد زد

ال‌جی الکترونیکس سومین جایزه Intersolar Award را برای ماژول خورشیدی دو روی NeON™ 2 BiFacial این هفته در مونیخ آلمان دریافت کرد. ال‌جی، اولین بار در سال 2013، برای ماژول Mono X NeON و بار دیگر در سال 2015 برای تولید ماژول NeON™ 2 جایزه دریافت کرد.

ماژول NeON™ 2 BiFacial کارامدترین و پربازده‌ترین ماژول خورشیدی ال‌جی تا به امروز است. پشت ماژول‌های خورشیدی متداول مات و کدر است اما در NeON™ 2 BiFacial از مواد فرانما و شفاف در هر دو طرف استفاده شده. به همین علت پشت پنل می‌تواند نوری که از زمین بازتابیده می‌شود را جمع کند و بازده کلی بیشتر شود. جلوی پنل نیز به تنهایی قادر است 310 وات نیرو تولید کند و تحت شرایط بهینه انرژی جمع شده پنل پشت تولید نیرو را حداکثر تا 30 درصد افزایش می‌دهد. نهایت قدرت تولیدشده توسط هر پنل باعث می‌شود NeON™ 2 BiFacial در حد ماژول‌هایی باشد که قدرت 400 وات دارند.

Intersolar-Europe_2

این ماژول از فناوری مبتکرانه Cello برخوردار است و هدررفت انرژی را با تنوع مسیرهای الکتریکی به حداقل می‌رساند. پنل‌های خورشیدی معمولی تنها 3 مسیر الکتریکی دارند اما فناوری Cello آنها را با 12 سیم نازک جایگزین می‌کند تا جریان الکتریکی با راحتی و کارایی بیشتری جریان داشته باشد. این ماژول‌های خورشیدی پیشرفته وقتی به عنوان دیوار عایق صدا روی آسمان‌خرا‌ش‌ها و نزدیک بزرگراه‌ها نصب شوند بسیار مؤثر و مفید خواهند بود زیرا می‌توانند به صورت عمودی نیز نصب گردند.

نمایشگاه Intersolar Europe اولین بار در سال 1991 برگزار شد و بزرگترین نمایشگاه صنعت خورشیدی در دنیا محسوب می‌شود. امسال، بیش از یکهزار شرکت از سراسر دنیا جدیدترین محصولات و ابتکارات خود در زمینه انرژی خورشیدی را به مخاطبان جهانی ارائه کردند.

 Intersolar-Europe_3

۱ نظر

سعید ۵ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

ال جی قدرت برتر در هر زمینه ایست و انشا در قسمت موبایل سامسونگ مقلب را پشت سر خواهد گذاشت من به این شرکت امیدوارم بهترین تلوزیون دنیا بهترین لباسشویی و کولر گازی دنیا و حالا بهترین سل خورشیدی دنیا در چند سال ولی ای کاش گلدیران این سل رو وارد ایران بکنه تا همگان از این تکنولوژی استفاده کنند .

نظر دهید