۱۵ تیر ۱۳۹۵

زندگی بشر امروز در غار مدرن: جوسازی

هیچ چیز مثل فریاد شور و شعف طرفداران برای پیروزی تیم محبوب شما نیست. طرفداران دوآتیشه که تلاش می‌کنند تیم خود را تشویق یا برای تیم رقیب رجزخوانی کنند می‌توانند مثل موتور جت باشند و هیجان بیشتری را به ورزش زنده بدهند. اما جذابیت حضور در جمع طرفداران در روز بازی فراتر از هر چیز دیگری است. وقتی فریاد و هیاهوی جمعیت شما را در بر می‌گیرد، احساسات ناخودآگاه چندین برابر می‌شود. حضور هزاران طرفداری که در حال فریاد کشیدن هستند پیروزی را لذت‌بخش تر و شکست را جانکاه‌تر می‌کند.

این جنبه بازی است که طرفداران در روز بازی تجربه می‌کنند  و آنهایی که در خانه بازی را به تماشا می‌نشینند از آن بی‌بهره هستند. اما خوشبختانه پیشرفت‌های ایجادشده در فناوری صدا، اکنون برای اولین بار، به طرفداران امکان می‌دهد تا خودشان را در صدایی غنی با جزییات و بافت کامل غرق کنند و شوق و نشاط روز بازی را لمس کنند.

rio-statue

ساندبارها یا بلندگوهای خطی و بی‌سیم ال‌جی و بلندگوهای ساراند فراگیر ال‌جی تجربه صوتی غوطه‌ور کننده‌ای ایجاد می‌کنند که طرفداران را در لبه صندلی نگه می‌دارد؛ درست به همان شیوه‌ای که در استادیوم تیم محبوب خود را برای پیروزی تشویق می‌کنند. بلندگوهای خطی باشکوه و قدرتمند متناسب با تلویزیون‌های پیشرفته OLED ال‌جی طراحی شده‌اند و کیفیت بالای خروجی صدا را ارائه می‌دهند و مکملی عالی برای تصویر خیره‌کننده و حیرت‌انگیزی هستند که در تلویزیون OLED ال‌جی نمایش داده می‌شود. همه نمی‌تواند امسال خودش را به ریو برساند و از نزدیک شاهد مسابقات باشد اما این بدان معنی نیست که بینندگان این جو باورنکردنی و فوق‌العاده هیجان‌انگیز بازی‌ها را از دست می‌دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید