۱۴ تیر ۱۳۹۵

زندگی بشر امروز در غار مدرن: یک استادیوم خصوصی

تعطیلات آخر هفته تماشاچیان و طرفداران ورزش دور هم جمع می‌شوند و پای تلویزیون می‌نشینند تا بزرگ‌ترین بازی‌های ورزشی را با دوستان یا اعضای خانواده درون غار مدرن خود ببینند. این غارها که نمونه آن در امریکای شمالی هم یافت می‌شود اتاقی است مخصوص آقایان با تمام ملزماتی که آقایان هنگام تماشای تلویزیون لازم دارند؛ جایی که بتوانند دراز بکشند یا لم دهند و خوراکی‌ها یا هله‌هوله‌هایی که هنگام تماشای مسابقات میل می‌کنند. البته، این تنها مختص به امریکای شمالی نمی‌شود. تم تماشای مسابقات ورزشی در همه جای دنیا چیزی شبیه این است.

وقتی یک بازی شروع می‌شود این غار اولیه که بشر در آن سکنی گزیده، دیگر شبیه هر چیزی هست الا یک غار بدوی. در اینجا دیگر غار تبدیل به میدان رقابت یا جنگ برای تماشاچیان می‌شود تا بهترین جو برای تماشای مسابقات مهم ورزشی ایجاد شود. برای اینکه این غار بیشتر تم ورزشی داشته باشد، دیگر چسباندن پوسترهای ورزشی خاطره‌انگیز روی دیوار کافی نیست. بشر غارنشین مدرن نیاز به یک تلویزیون HD دارد که هر چه بزرگتر هم باشد بهتر است.

500a5924071b0ff81672661eb8f2f6a4

آنهایی که در جست‌وجوی پیشرفته‌ترین تلویزیون موجود در بازار هستند نباید فراتر از تلویزیون‌های پیشرفته OLED ال‌جی بروند. این تلویزیون‌ها بالاترین کیفیت تصویر و پلت‌فرم هوشمند webOS 3.0 را دارند که بسیار کاربری آسانی دارد. این تلویزیون‌ها نیازی به نصب ست‌تاپ باکس ندارند و حتی خودشان می‌توانند برنامه‌های کاربردی را به راحتی اجرا کنند. سازگاری کامل با Google Cast به کاربران امکان می‌دهد تا خودشان را در بازی‌های روز غرق کنند؛ فقط کافیست محتوا را از طریق دستگاه‌های هوشمند متصل انتخاب کنند. تلویزیون‌های مبتکرانه OLED ال‌جی سهم خود را در بیرون کشیدن مرد غارنشین از عصر حجر به خوبی ایفا می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید