۳۰ تیر ۱۳۹۵

شرکت LG Innotek جایزه کیفیت برتر را از GM دریافت کرد

شرکت LG Innotek در روز 18 جولای اعلام کرد که جایزه کیفیت برتر تأمین‌کننده GM را دریافت کرده است.

جایزه کیفیت برتر تأمین‌کننده GM هر سال به تأمین‌کنندگانی از شرکت GM (جنرال موتورز) دریافت می‌شود که با مجموعه معیارهای سختگیرانه عملکرد کیفی در ارائه محصولات “بدون نقص” مطابقت داشته باشد.

از سال 2010، شرکت LG Innotek سیستم مدیریت باتری (BMS) را برای خودروهای الکتریکی شرکت GM تولید کرده است. این شرکت با تخصص در قطعات خودرو در تمامی بخش‌ها، نظیر تحقیق و توسعه، تولید، کیفیت و بازاریابی در طی ده سال گذشته و بیشتر پایگاهی را برای کسب‌وکار خود بنیان نهاده است.

در سال 2004، شرکت LG Innotek تأییدیه ISO/TS 16940 را دریافت کرد. این تأییدیه نشان از سیستم مدیریت کیفیت در صنعت خودرو دارد. در سال 2014، ال‌جی اینوتک با دریافت تأییدیه بهبود فرایند نرم‌افزار خودرو و تشخیص قابلیت‌ها توانست قابلیت‌های کنترل کیفیت خود را تقویت کند؛ چیزی که برای امنیت کاربردی سیستم‌های الکترونیکی و/یا الکتریکی یک استاندارد بین‌المللی محسوب می‌شود.

بخش قطعات خودروی شرکت LG Innotek بر اساس کیفیت قابل اعتمادش در سال گذشته توانست به فروش 649.6 میلیارد وون کره برسد که نسبت به سال گذشته با 22 درصد افزایش همراه بوده است. این شرکت انتظار دارد که با توسعه بخش قطعات خودرو نیز به برتری خود برسد زیرا جایزه کیفیت برتر را از GM دریافت کرده است.

خط تولید محصولات شرکت LG Innotek حدود 20 نوع قطعه را پوشش می‌دهد که شامل انواع موتور، حسگر، ماژول‌‎های دوربین، ماژول‌های ارتباط بی‌سیم، ماژول‌های شارژ بی‌سیم، پنل‌های لمسی و LEDهاست که در مجموع امنیت و راحتی را برای رانندگان بیشتر می‌کنند و مبدل‌های BMS و DC-DC نیز برای خودروهای الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید