۲۸ تیر ۱۳۹۵

مراقبت از لباس‌های ورزشی با ماشین لباسشویی ال‌جی

با رواج بیشتر فناوری پوشیدنی در زندگی روزمره ما، شرکت‌های تولید لباس و کارخانجات تولید لوازم الکترونیک مصرفی با همکاری هم در حال تولید لباس‌های پیشرفته ورزشی هستند که بتواند گستره وسیعی از اطلاعات بیومتریک یا زیستی را تجزیه و تحلیل کند تا عملکرد ورزشکاران را بهبود دهد.

با اینکه بازار لوازم ورزشی هوشمند در حال تحول است، تقریباً از ورزشکاران آماتور گرفته تا حرفه‌ای‌ها، بخشی از کمد لباس‌ها به لباس‌ها و تجهیزات ورزشی مجهز به فناوری اختصاص دارد؛ چیزهایی مثل تی‌شرت‌های  متراکم و فشرده‌سازی عضلات، شلوارک‌های ورزشی یا شلوارهای یوگا. این آیتم‌ها برای برآورده کردن نیازهای متنوعی طراحی شده‌اند؛ هر چیزی از بهبود وضعیت تنفس و انعطاف‌پذیری تا آماده کردن عضلات خاص برای خروجی قدرتمندتر. با این حال، همان طور که در مورد فناوری هوشمند صحبت شد، در همه لباس‌های ورزشی یک چیز به صورت مشترک وجود دارد: اگر درست هم استفاده شوند، پس از اتمام کارتان، عرق را به خود جذب می‌کند و بو می‌گیرد.

man-on-bicycle

به جای آنکه روزهای متمادی لباس‌های ورزشی خود را داخل سبد لباس‌های کثیف بیندازید و آنها را به حال خود بگذارید، ماشین لباسشویی TwinWash ال‌جی به کاربران امکان می‌دهد تا بتوانند به شیوه مؤثرتری دفعات کوچک‌تر و کم‌حجم‌تری از لباس‌ها را بشویند. لگن دوم این ماشین لباسشویی کوچک‌تر است و شما می‌توانید فوراً لباس‌های کثیف خود را با برنامه شست‌وشوی خاص بشویید تا هم مصرف آب کمتر شود و هم از هزینه مصرف برق بکاهید. این لگن دوم انعطاف‌پذیری بیشتری به شما می‌دهد و اطمینان می‌دهد که هر تکه از لباس‌ها با تنظیمات مناسب و خاص شسته شود. ال‌جی TwinWash برنامه‌های شست‌وشوی قابل دانلود کردن دارد و تنها ماشین لباسشویی است که با فناوری‌های پیشرفته خود می‌تواند از پس لباس‌های ورزشی شما که نیاز به مراقبت خاص دارند بر بیاید.

۱ نظر

forootan07 ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

عالی بود

نظر دهید