۲۳ تیر ۱۳۹۵

من و تلفن هوشمند ال‌جی‌ام در جست‌وجوی طلا

تلفن‌های هوشمند شیوه تماشای ورزش در خانه یا حتی استادیوم را تغییر داده‌اند. قبل از اینکه از خانه بیرون بروید، برنامه‌های کاربردی می‌توانند برای خرید بلیت و بررسی وضعیت آب و هوا استفاده شوند.

وقتی در مسیر بازی‌های ریو هستید، طرفداران با کمک همین برنامه‌ها بهترین محل پارک ماشین، اسکن بلیت‌ها، محل نشستن، بررسی چیدمان تیم و امتیازها را مشاهده کنند. می‌خواهید دستشویی بروید؟ متأسفانه هیچ برنامه کاربردی هنوز برای این منظور طراحی نشده و ممکن است شما در صف انتظار برای رفتن به دستشویی تماشای تنها گل تیم محبوبتان را از دست بدهید.

استادیوم‌های مدرن بیشتر از چیزی که فکرش را می‌کنید متصل به اینترنت هستند. مالکان استادیوم‌ها به خوبی از نیاز مردم برای اتصال به شبکه وای-فای در علاقه‌مند نگه داشتن طرفداران آگاه هستند. تیم‌های سراسر جهان، در حال حاضر، به نسل دیجیتال پیوسته‌اند تا حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی پررنگ‌تر کنند و فناوری‌های خود را در استادیوم به نمایش گذارند؛ فناوری‌هایی که تماشای ورزش را به مرحله جدیدی ارتقا می‌دهند.

طرفدارانی که پروپا قرص در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، از خودشان یا همراه با بازیکن محبوب خود فیلم یا عکس سلفی در زمان حضور در رخدادهای ورزشی پست می‌کنند. تلفن‌های هوشمندی نظیر ال‌جی G5 و ال‌جی V10 نیز برای آنهایی که خودشان محتوا خلق می‌کنند ایده‌آل است. این تلفن‌های همراه به کاربران امکان می‌دهد تا فوراً فالورهای خود را با جدیدترین اخبار بازی‌های ورزشی آپدیت کنند. استادیوم‌ها نیز با فناوری‌ها و گرایش‌های جدید دستخوش تغییر می‌شوند و هر روز با روز دیگر فرق دارند.

۱ نظر

حسين ۲۳ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام لطفا برندگان مسابقه پیش بینی یورو ۲۰۱۶ ال جی رو اعلام کنید سه روز از فینال گذشته…با تشکر

نظر دهید