۱۷ تیر ۱۳۹۵

نتیجه قرعه‌کشی ال‌جی K8 در مسابقه عکاسی ال‌جی و رمضان 

قرعه‌کشی ال‌جی K8، از مجموع قرعه‌کشی‌ها و جوایز مسابقه “ال‌جی و رمضان”، امروز، به مناسبت عید سعید فطر، انجام شد و برنده مشخص گردید.

مسابقه عکاسی “ال‌جی و رمضان” از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا جمعه، هجدهم تیرماه، ادامه خواهد داشت. با برنده خوش‌شانس قرعه‌کشی ال‌جی K8 در مسابقه “ال‌جی و رمضان” آشنا شوید:

jilamikaeili@

به این شرکت‌کننده خو‌ش‌شانس عزیز تبریک فراوان می‌گوییم. امیدواریم همیشه در تمامی مراحل زندگی‌شان موفق باشند و از هدیه خود نهایت استفاده را ببرند.

اما هدایای کمپین اینستاگرام “ال‌جی و رمضان” به همین جا ختم نخواهد شد؛ نفر اول و دوم مسابقه عکاسی سلفی “ال‌جی و رمضان” که به ترتیب برندگان گوشی ال‌جی G5 و X Screen هستند هفته آینده اعلام خواهند شد.

برنده اول توسط هیئت داوران اعلام خواهد شد و یک دستگاه تلفن هوشمند پرچمدار و ماژولار ال‌جی G5 به همراه ماژول CAM Plus به ایشان اهدا می‌شود.

برنده دوم را تعداد لایک‌های بیشتر انتخاب می‌کند. جایزه نفر دوم یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی X Screen است. بدیهی است افرادی که اقدام به خرید لایک می‌کنند در قسمت “بیشترین لایک” از مسابقه خارج می‌شوند.

برای شرکت در این مسابقه با موضوع ماه مبارک رمضان، عکس سلفی بگیرید و در صفحه شخصی اینستاگرام خود با هشتگ  #LGandRamazan آپلود کنید یا مستقیماً آنها را برای صفحه IRANLGE به صورت دایرکت ارسال نمایید. (لطفا در صورت ارسال دایرکت حتما هشتگ مسابقه در پیام دایرکت ذکر شود.) محدودیتی در تعداد تصاویر ارسالی نیست. فقط از موضوع مسابقه، که عکاسی سلفی با موضوع ماه رمضان است، دور نشوید.

لازم به ذکر است که آخرین مهلت برای شرکت در مسابقه عکاسی سلفی ال‌جی و رمضان، جمعه هجدهم تیر ماه خواهد بود. پس هر چه سریعتر عکس‌های خود را برای ما بفرستید.

بشتابید که تا فرصت باقیست جزو برنده‌های خوش شانس ما باشید.

۱ نظر

سرور اچ پی ۲۸ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

مسابقه بعدی کی شروع میشه؟

نظر دهید