۰۳ تیر ۱۳۹۵

نتیجه قرعه کشی ششم ال‌جی K4 در مسابقه ال‌جی و رمضان

ششمین قرعه‌کشی ال‌جی K4  از 10 قرعه کشی مسابقه ال‌جی و رمضان، امروز، انجام شد و برنده مشخص گردید.

مسابقه عکاسی “ال‌جی و رمضان” از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا شب عید فطر ادامه خواهد داشت. دور بعدی قرعه‌کشی جمعه، یازدهم تیر ماه، انجام می‌شود و یک برنده خوش‌اقبال دیگر اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است، طبق آنچه قبلاً گفتیم، این هفته، به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی‌ (ع) قرعه‌کشی برگزار نمی‌شود.

با برنده دور ششم قرعه‌کشی مسابقه ال‌جی و رمضان آشنا شوید:

saeed_mdiii@

به این شرکت‌کننده خو‌ش‌شانس عزیز تبریک فراوان می‌گوییم. امیدواریم همیشه در تمامی مراحل زندگی‌شان موفق باشند و از هدیه خود نهایت استفاده را ببرند.

قرار است در طول ماه رمضان، سه بار در هر هفته، به صورت یک روز در میان، یک نفر به عنوان برنده به قید قرعه برای بردن یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی K4 انتخاب شود؛ در مجموع، تا پایان ماه رمضان 10 دستگاه ال‌جی K4 با قرعه‌کشی به شرکت‌کنندگان در مسابقه “ال‌جی و رمضان” اهدا می‌گردد.

برای شرکت در این مسابقه با موضوع ماه مبارک رمضان، عکس سلفی بگیرید و در صفحه شخصی اینستاگرام خود با هشتگ  #LGandRamazan آپلود کنید یا مستقیماً آنها را برای صفحه IRANLGE به صورت دایرکت ارسال نمایید. (لطفا در صورت ارسال دایرکت حتما هشتگ مسابقه در پیام دایرکت ذکر شود.) محدودیتی در تعداد تصاویر ارسالی نیست. فقط از موضوع مسابقه، که عکاسی سلفی با موضوع ماه رمضان است، دور نشوید.


جوایز ال جی و رمضان: 

برنده اول مسابقه و صاحب بهترین عکس سلفی توسط هیئت داوران انتخاب خواهد شد و یک دستگاه تلفن هوشمند پرچمدار و ماژولار ال‌جی G5 به همراه ماژول CAM Plus به ایشان اهدا می‌شود. برنده دوم را تعداد لایک‌های بیشتر انتخاب می‌کند. هر چه لایک‌ها بیشتر باشد، احتمال برنده شدن بالاتر خواهد بود. جایزه نفر دوم یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی X Screen است.

بدیهی است افرادی که اقدام به خرید لایک می‌کنند در قسمت “بیشترین لایک” از مسابقه خارج می‌شوند.

برنده سوم به قید قرعه در روز عید فطر انتخاب می‌شود و برنده یک تلفن هوشمند ال‌جی K8 خواهد شد.

علاوه بر این، همان طور که در بالا گفته شد، در طول ماه رمضان، سه بار در هر هفته، به صورت یک روز در میان، یک نفر به عنوان برنده به قید قرعه برای بردن یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی K4 انتخاب می‌شود. پس بشتابید! و از همین امروز جزو برنده‌های خوش شانس ما باشید. ‎

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید