۱۹ تیر ۱۳۹۵

یخچال‌های ال‌جی، محبوب مشتریان

مالک قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی در ایران، برنده یک دستگاه سایدبای‌ساید بسیار پیشرفته Next-P شد.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، با حضور مدیران ارشد شرکت های ال جی و گلدیران و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف، آقای سعید مهدی‌آبادی از کرمانشاه به عنوان برنده جایزه ویژه مسابقه یک دستگاه ساید بای‌ساید (مدل Next-P) معرفی شد.

آیا می‌دانید در بازار ایران،‌ یخچال‌ها و سایدبای‌سایدهای برند ال‌جی به دوام و کیفیت‌شان شناخته شده و محبوب مشتریان هستند؟ البته چنین حسن شهرتی در کشورهای پیشرفته نیز وجود دارد و مراکز مطرح بین‌المللی درستی این باور را تأیید می‌کنند؛ و اکنون ما با افتخار اعلام می‌کنیم‌ اخیراً برند ال‌جی موفق به دریافت گواهینامه معتبر VDE از کشور آلمان شده که تایید می‌کند یخچال‌های ال‌جی طول عمر بالای 20 سال دارند.

OldestRef-02

اهمیتی که شرکت گلدیران برای مشتریان وفادار خود قائل است در کنار اعتماد و اطمینانی که مشتریان به کیفیت محصولات ال‌جی دارند،‌ ما را به سمت اجرای کمپین “قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی” در سراسر کشور هدایت کرد.

این کمپین مورد استقبال مشتریان قدیمی گلدیران قرار گرفت و آن‌ها از طریق وبسایت اختصاصی کمپین، اطلاعات یخچال‌های قدیمی و در حال کار خود را برای حضور در مسابقه ارسال کردند.

OldestRef-03

به گزارش روابط عمومی گلدیران، با به پایان رسیدن زمان مسابقه کمپین “قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی از آن کیست؟” طی مراسم افطار و با حضور جناب آقایان  D.S.Ahn، مدیرعامل ال‌جی در ایران، امیر عباس کائینی، معاونت اجرایی گلدیران، و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف، آقای سعید مهدی‌آبادی از کرمانشاه با داشتن قدیمی‌ترین یخچال ال‌جی با قدمت بیش از 30 سال، به عنوان برنده جایزه ویژه مسابقه یک دستگاه ساید بای‌ساید (مدل Next-P) معرفی شد.

اما،‌ دیگر برندگان مسابقه، خانم‌ها زهرا طاهری و غزاله فلاح از تهران و آقای امین رضایی از کرج بودند که هر کدام برنده یک دستگاه یخچال فریزر BF-214PW  شدند.

OldestRef-04

شرکت‌های ال‌جی و گلدیران بر این باورند که رضایت خاطر مشتریان را با عرضه محصولاتی با طول عمر بسیار بالا، پیشرو در استفاده از تکنولوژی‌های روز و با طراحی زیبا و ماندگار تامین کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید