۲۴ مرداد ۱۳۹۵

آنچه در مورد ال‌جی G5 شاید ندانید

ال‌جی G5 به دلیل برخورداری از طراحی ماژولار، دوربین زاویه عریض یا واید و اکوسیستم دوستانش مشهور است. اما فقط اینها نیست!

ال‌جی G5 گنجینه‌هایی در سینه نهان دارد؛ چیزهایی شامل امکانات، قابلیت‌ها و جنبه‌هایی که ممکن است کاربران هنوز آنها را کشف نکرده باشند.

پایه شارژ یک شارژر باتری چندکاره است

از آنجا که پایه شارژ G5 (که جداگانه قابل خرید است) مجهز به سوکت یو.اس.بی نوع A و یو.اس.بی نوع C است، می‌توان از آن نه تنها به عنوان پایه شارژ باتری برای G5 استفاده کرد بلکه یک بسته باتری اضافی برای بسیاری دیگر از دستگاه‌هایی که یو.اس.بی نوع C دارند به حساب می‌آید.

battery-charge

نیم‌روز کاری تنها با 10 دقیقه شارژ باتری

به دلیل ICهای شارژ دوگانه در G5، شارژ این تلفن همراه هوشمند 25 دقیقه‌ای از صفر درصد به 50 درصد می‌رسد؛ در حالی که در دیگر تلفن‌های هوشمند معمولاً 34 دقیقه طول می‌کشد. با 10 دقیقه شارژ سرعتی هم می‌توان چهار ساعت با گوشی کار کرد.

دوستان ال‌جی با همه دوست هستند

شاید خیلی‌ها ندانند که دوستان ال‌جی نظیر Hi-Fi Plus with B&O PLAY، LG 360 CAM و LG TONE Platinum می‌توانند به دیگر گوشی‌های هوشمندی که با iOS اجرا می‌شوند کار کنند. علاوه بر این، LG Hi-Fi Plus with B&O PLAY می‌تواند به کامپیوتر، لپ‌تاپ یا تبلت از طریق کابل متصل شود. ماژول LG TONE Platinum نیز می‌تواند از طریق بلوتوث به کامپیوتر مرتبط شود.

LG-Friends-1024x576

ال‌جی G5 تنها تلفن هوشمند بازار مجهز بهAuto Shot 

ال‌جی پیشرفت‌هایی فراتر از Gesture Shot دارد و G5 را به قابلیت Auto Shot  مجهز کرده است که سلفی گرفتن را بسیار ساده می‌کند. دیگر لازم نیست کاربر برای سلفی گرفتن کلیدی را فشار دهد تا شاتر فعال شود. تلفن را در حالت سلفی قرار دهید تا G5 به طور خودکار، یک ثانیه پس از متوقف شدن حرکت سوژه و ثابت شدن آن، تصویر را ثبت کند. این حالت حتی با چهره‌های موجود در مجله یا عروسک نیز کار می‌کند.

auto-selfie

با انتقال بی‌سیم اطلاعات تنها یک کلیک فاصله دارید

یکی از بزرگترین معضلات هنگام خرید تلفن هوشمند جدید انتقال تمام اطلاعات شخصی از گوشی قدیمی به جدید است. با UX 5.0 در G5 انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم با فناوری NFC و LG Back Up بی‌نهایت ساده است. تنها با یک کلیک تمامی اطلاعات از هر تلفن هوشمند اندروید یا iOS مجهز به NFC به G5 انتقال پیدا می‌کند؛ چیزهایی مثل برنامه‌های کاربردی، یادداشت‌ها و حتی پیام‌های متنی.

Backup-1

۱ نظر

Hussein ۲۸ آبان ۱۳۹۷ پاسخ

سلام من گوشی LG H845 رو دارم
این گوشی بطور خودکار هر چند روز نام گوشی را به نام Alice تغییر میدهد من مجددا نام را عوض میکنم اما باز هم به Alice برمیگردد . مشکل از کجاست؟!

نظر دهید