۰۳ مرداد ۱۳۹۵

اعلامیه ال‌جی در مورد طرح رجیستری گوشی‌های موبایل

گوشی‌های ال‌جی با گارانتی ۲ ساله این شرکت ساخت کشور کره جنوبی

بر اساس گزارش ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، قرار بود که طرح رجیستری گوشی‌های موبایل از اول مرداد ماه اجرایی شود. بر این اساس شماره سریال IMEI گوشی‌های جدید باید در سامانه‌‌ی وزارت صنعت ثبت شود و در غیر این صورت گوشی‌ها قاچاق تلقی شده و در شبکه‌ی اپراتورهای موبایل قابل استفاده نخواهد بود.

طبق این قانون که پایلوت آن باید اجرا شود، IMEI گوشی‌های وارداتی در سامانه‌ای در وزارت صنعت ثبت و توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و اپراتورهای موبایل بررسی و تطبیق داده می‌شود.

قرار است این طرح از اول مردادماه تا شهریور ماه اجرا شود و پس از طی یک دوره اجرای آزمایشی یک ماهه و شناسایی نقاط قوت و ضعف، احتمالا از اول مهرماه یا آبان ماه به صورت کامل اجرایی می‌شود.

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین در واکنش به شائبه‌های افزایش قیمت گوشی موبایل پس از اجرای رجیستری، اطمینان داده که رجیستری هزینه‌ی جدیدی را به مصرف کننده، ‌فروشنده یا توزیع کننده کالا تحمیل نخواهد کرد.

شرکت ال جی افتخار دارد خدمت تمامی عزیزان ایران زمین اعلام نماید که تمامی گوشی‌های ال‌جی با گارانتی ۲ ساله این شرکت ساخت کشور کره جنوبی از طریق کاملا قانونی وارد کشور شده و دوستان در جهت تهیه گوشی مورد علاقه خود هیچگونه دغدغه ای نداشته باشند.

۳ نظر

سید امیرفرجلدپزشک ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
گوشی من با اینکه ۲سال گارانتی داشت اما جدیدا شبکه های انتن دهی ش دچار مشکل شده

Siramiss ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ پاسخ

گوشی منم انتن دهیش مشکل پیداکرده و سیم کارتم رانمیخونه.تاالان کلی هزینه تعمیرکردن گوشی رادادم ولی الان متوجه شدم این طرح مخابراته که برام مشکل ایجادکرده.حداقل قبلش باپیام اعلام کننداینقدر اذیت نشیم وهزینه ندیم

روح الله ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

سلام من گوشی مدل k10گرفتمواسه انتقال مالکیت طرح رجیستری رفتم نمایندگی میگن باید ۵۰ هزار هزینه پرداخت کنی

نظر دهید