۱۲ مرداد ۱۳۹۵

ال‌جی V20؛ اولین تلفن همراه دنیا با اندروید 7.0 نوقا

جانشین V10 با امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته

ال‌جی الکترونیکس تأیید کرد که ال‌جی V20، تلفن هوشمند پرچمدار بعدی ال‌جی، اولین تلفن همراهی خواهد بود که اندروید 7.0 را عرضه می‌کند. عرضه ال‌جی V20 در سه ماهه سوم امسال آغاز خواهد شد.

ال‌جی V20 به امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته و توانمند تلفن هوشمند سال گذشته، V10 ال‌جی، مجهز است. این تلفن هوشمند از بسیاری از برترین امکانات پلت‌فرم نوقا بهره می‌برد؛ امکاناتی نظیر گرافیکی که توسط Vulkan پشتیبانی می‌شود و تجربه بازی خیره‌کننده‌ای را میسر می‌نماید و نیز ارائه بهترین عملکرد باتری با Doze . مشتریان می‌توانند از امکانات تولیدی جدیدتری مانند Direct Reply لذت ببرند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت پیام‌های متنی خود را پاسخ دهند یا با استفاده از رابط کاربری اعلان‌ها وظایف خود را به‌روز کنند.

ال‌جی و گوگل از سال 2009، که اولین تلفن اندروید ال‌جی بر پایه اندروید 1.5 Cupcake عرضه شد، با هم همکاری نزدیک داشتند. این دو شرکت همکاری نزدیک خود را در عرضه سری تلفن‌های هوشمند نکسوس، که با Nexus 4 در سال 2012 شروع شد و بر پایه اندروید 4.2 Jelly Bean عرضه گردید، ادامه دادند. سپس، Nexus 5 در سال 2013 با اندروید 4.4 KitKat عرضه شد و پس از آن Nexus 5X در سال 2015 با اندروید 6.0 Marshmallow پرده‌برداری گردید. علاوه بر این، ال‌جی و گوگل برای ارائه ساعت‌های هوشمندی نظیر ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition نیز مشارکت داشتند. این محصول اولین ساعت هوشمند بر پایه پلت‌فرم Android Wear با قابلیت اتصال سلولی بود.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما از عرضه اولین تلفن هوشمند دنیا بر پایه نوقا بسیار هیجان‌زده هستیم. ال‌جی V20 گامی به پیش برمی‌دارد و امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته تلفن پرچمدار قبلی خود را به‌روز و گسترده‌تر می‌کند تا تجربه موبایل متفاوتی را ایجاد نماید و استاندارد جدیدی در تلفن‌های پیشرفته به مشتریان ارائه دهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید