۲۰ مرداد ۱۳۹۵

ال جی X Cam از امروز در بازار ایران

ال‌جی X Cam با ارائه امکانات استثنایی با قیمتی رقابتی نسبت به گوشی‌های هوشمند متوسط برای مشتریان تجربه جدید و منحصربه‌فردی میسر خواهد کرد. این تلفن هوشمند میان‌رده ال‌جی برای مشتریانی طراحی شده است که تمام ملحقات گوشی‌های هوشمند امروزی را نمی‌خواهند یا لازم ندارند اما می‌خواهند تلفن همراهشان یک دوربین عالی داشته باشند.

ال‌جی X Cam دو دوربین در پشت دارد و یکی از پیشرفته‌ترین تجربه‌های دوربین در گوشی‌های هوشمند انبوه بازار را ارائه می‌دهد. شما با این دوربین می‌توانید میدان دید وسیع‌تری داشته باشید زیرا این دوربین می‌تواند زاویه باز (واید) ۱۲۰ درجه بگیرد؛ شبیه چیزی که چشم شما می‌بینید.

ال‌جی X Cam مانند G5 لنز واید (عریض) ۱۲۰ درجه را برای تکمیل لنز استاندارد به ارث می‌برد. دوربین با لنز زاویه استاندارد ۱۳ مگاپیکسل و زاویه باز مگاپیکسل در پشت X Cam میدان دید عریضی نظیر چشم انسان را ارائه می‌دهد.

ال‌جی X Cam از قابلیت Pop-out Picture برخوردار است که دو تصویری که با لنزهای واید و استاندارد ثبت می‌شوند را با هم ادغام می‌کند تا جلوه یک تصویر در یک قاب ایجاد شود. با این قابلیت تصاویر خود را خاص کنید. این تلفن هوشمند از قابلیت Animated Photo (تصویر متحرک) و Panorama View نیز برخوردار است. با قابلیت Signature نیز می‌توان بعد از ثبت تصویر به آن زیرنویس اضافه کرد. با ویژگی پانوراما در دوربین X Cam طویل‌تر و وسیع‌تر ببینید.

به لطف طراحی یکپارچه و شیشه سه‌بعدی خم‌شو، ال‌جی X Cam از بدنه منحنی شگفت‌انگیز در جلو و با ضخامت ۵٫۲ میلی‌متر برخوردار است. بنابراین، نگه داشتن آن در دست فوق‌العاده راحت است. و برخلاف گوشی‌های رده‌متوسط ضخیم و سنگین، ال‌جی X Cam فقط ۱۱۸ گرم وزن دارد.

این محصول وارد بازار ایران شده و شما می‌توانید از نمایندگی‌های رسمی ال‌جی موبایل در سراسر کشور آن را خریداری نمایید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید