۰۶ مرداد ۱۳۹۵

با Power Bank ال‌جی همیشه انرژی دارید

اگر هنگام کار با گوشی هوشمند خود همیشه نگران تمام شدن شارژ و اتمام ذخیره باتری هستید، خیالتان راحت! با محصولی که ال‌جی به شما معرفی می‌کند، دیگر جای نگرانی نیست و همیشه شما انرژی لازم را برای شارژ کردن گوشی خود در اختیار دارید.

باتری یدک پاوربانک ال‌جی مدل BP410 یک باتری یدک با ظرفیت بسیار بالاست که 10400 میلی‌آمپر انرژی را در خود ذخیره دارد و تلفن هوشمند شما را در کوتاه‍‌ترین زمان ممکن شارژ می‌کند. (یعنی تقریبا 4 یا 5 برابر بیشتر از ظرفیت باتری تلفن همراه هوشمند شما)

MVac_BP4-10K-Black-zoom3

اگر با دوستان یا خانواده خود به سفر و گردش رفته‌اید و چند روزی به برق دسترسی ندارید تا تلفنتان را شارژ کنید، پاوربانک BP410 ال‌جی نگرانی شما و دیگر همراهانی که در سفر مشکلی شبیه شما دارند را برطرف می‌کند زیرا این دستگاه همزمان می‌تواند دو دستگاه را شارژ کند و دو خروجی یو.اس.بی نوع a و یک ورودی میکرو یو.اس.بی نوع b دارد.

MVac_BP4-10K-Black-zoom4

با نشانگر LED روی پاوربانک ال‌جی به راحتی می‌توانید از میزان وضعیت ذخیره باتری اطمینان حاصل کنید و در زمان مناسب شارژ باتری را با اتصال به برق پر کنید.

MVac_BP4-10K-Black-zoom5

پاوربانک ال‌جی مدل BP410 بسیار سبک است و تنها 266.1  گرم وزن دارد. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل عرضه می‌شود.

۳ نظر

درب اتوماتیک شیشه ای ۶ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

یعنی USB اش قابلیت انعطاف نداره؟

برای جاهای ثابت به نظرم خوبه وای برای مسافرت هایی که پیاده روی زیادی دارن به نظرم اصلا هم مناسب نیست!

تشکر

حسين ۶ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

با عرض سلام : ایا پاور بانک ال جی در ایران عرضه شده و اگر جواب مثبت است قیمت آن چقدر است

جواد ۲ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

سلام من ی پاورالجی گرفتم مدل۲۰۸۰۰ولی هرچی تو اینرنت سرچ میکنم هیچی دربارش نیست میخام ببینم چجوریه کپی بهم انداختن

نظر دهید