۲۴ مرداد ۱۳۹۵

تلاش برای شکستن رکورد جهانی گینس

عنوانی که نشان از فناوری بازده انرژی در یخچال  پایین‌فریزر Centum System دارد.

ال‌جی با عنوان بزرگترین تصویر خلق‌شده با استفاده از لامپ بار دیگر رکورد جهانی گینس را به نام خود زد تا بازده انرژی استثنایی یخچال Centum System  را به نمایش گذارد.

این تصویر عظیم‌الجثه که مجموعاً با ۱۸ هزار و ۷۲ لامپ فلورسنت در ابعاد ۱۲ متر در 9.6 متر ساخته شد نمایی از یخچال Centum System ال‌جی بود. رکورد جهانی قبلی در سال ۲۰۱۴ و با استفاده از ۱۱ هزار و ۲۲ لامپ ایجاد شده بود.

یخچال پایین‌فریزر Centum System ال‌جی با بازده انرژی A+++ -20% در مقایسه با  مدلی است که رتبه +A در یک سال ۱۹۸٫۸ کیلووات برق صرفه‌جویی می‌کند.

ما در اینجا می‌خواهیم به شما بگوییم که با انرژی سالانه حاصل از ذخیره انرژی یخچال پایین‌فریزر ال‌جی چه کارهایی می‌توانید انجام دهید.

سِرژ بلو، هنرمند میان‌رشته‌ای خالق این اثر، گفت: «در ابتدا، وقتی ال‌جی به من پیشنهاد داد که اثری هنری‌ام را با انرژی نامرئی به نمایش گذارم واقعاً شیفته آن شدم. زمان بُرد تا اثر هنری من به پیکسل تبدیل شود. اما چالش نمایش ذخیره انرژی به شیوه‌ مشهود بسیار مشتاقم کرده بود.»

آغاز چالش:

یخچال پایین‌فریزر ال‌جی با Centum System در مقایسه با یخچالی که رتبه  +A دارد در یک سال ۱۹۸٫۸ کیلووات برق صرفه‌جویی می‌کند. می‌دانید این به چه معنی است؟

به زبان ساده، با این میان انرژی ذخیره‌شده قهوه‌جوش شما 1700 روز کار می‌کند، لامپ‌های 11 واتی 753 روز بی‌وقفه روشن می‌مانند، سشوار 6597 روز (30 دقیقه در روز) موهای شما را می‌آراید و جاروبرقی 1037 روز (2 ساعت در هفته) خانه شما را تمیز می‌کند.

به عبارت دیگر، 18072 لامپ فلورسنت 11 واتی کوچک با این میزان انرژی ذخیره‌شده توسط یخچال پایین‌فریزر ال‌جی با Centum System روشن می‌مانند. ما از این لامپ‌ها برای نیرو دادن به اثر هنری‌مان و به نمایش گذاشتن ذخیره انرژی استفاده کردیم.

و این است عنوان جدید رکورد جهانی گینس برای بزرگ‌ترین تصویر لامپی توسط ال‌جی. (ویدئوی ساخت این تصویر را در زیر مشاهده نمایید.)

یخچال پایین‌فریزر Centum System ال‌جی، انتخابی هوشمند برای 20 سال آینده.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید