۱۰ مرداد ۱۳۹۵

جشنواره 120تایی‌های ال‌جی؛ بهترین فرصت برای خرید محصولات صوتی و تصویری

جشنواره “محصولات صوتی و تصویری ال جی تا ۱۲۰ درصد تخفیف” از ۱۳ اردیبهشت آغاز گردید. تا ۲۰ درصد تخفیف هنگام خرید و تا ۱۰۰ درصد هنگام نصب محصولات شامل خرید شما می شود. 

شرایط جشنواره صوتی تصویری (تا ۲۰ درصد هنگام خرید)

جشنواره محصولات صوتی و تصویری ۱۲۰ تایی‌ها، از ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ به مدت محدود در جریان خواهد بود. تخفیفات نقدی و هدایای (تا ۲۰ درصد) در نظر گرفته شده برای محصولات صوتی و تصویری در حین خرید به مشتریان تحویل خواهد شد. استفاده از مزایای جشنواره ۱۲۰ تایی‌ها، برای مشتریان، مشروط بر خرید محصولات صوتی و تصویری قید شده در جدول جشنواره و با ضمانت شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت است.

شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

شرایط دریافت تخفیف ویژه (تا ۱۰۰ درصد هنگام نصب)

در جشنواره ۱۲۰ تایی‌ها علاوه بر تخفیف در حین خرید، در هنگام نصب نیز از ۱ تا ۱۰۰ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد. دقت داشته باشید که جهت دریافت این تخفیف، حتما باید تلوزیون یا سیستم صوتی خود را توسط سرویس نصب رایگان شرکت مشتریان گلدیران (۸۴۷۳۳-۰۲۱) نصب کرده باشید و کارت هدیه بانکی خود را نیز از فروشنده دریافت کرده باشید.

طرح کارت بانکی که فروشنده در هنگام خرید، به شما ارائه می دهد به شکل زیر است و جهت دریافت هدیه فقط از همین کارت می توانید استفاده کنید. در صورت ارائه شماره کارت بانکی دیگر، تخفیف برای شما واریز نخواهد شد.

120-cart

دقت داشته باشید شماره موبایلی که جهت نصب کالا به شرکت مشتریان ارائه می دهید، جهت ارتباط با شما توسط پیامک، اعلام درصد تخفیف و دریافت شماره کارت هدیه استفاده خواهد شد، پس بهتر است شماره موبایلی که در دسترس می باشد را ارائه فرمائید.

*  پس از خرید و نصب کالا، ظرف ۲ الی ۷ روز از شماره پیامکی ۱۰۰۰۸۳۵۸۳ پیامکی دریافت خواهید کرد که ثبت اطلاعات شما در سامانه نصب را به شما اطلاع می دهد و اطلاعات کالای خریداری شده شما به همراه شماره سریال محصول را برای شما ارسال خواهد کرد، سپس شماره کارت هدیه را جهت واریز تخفیف درخواست خواهد کرد. در صورتیکه خطایی در اطلاعات ارسالی مشاهده کردید و یا پس از گذشت یک هفته از تاریخ نصب، پیامکی دریافت نکردید با شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمائید و مشکل را به بخش جشنواره ها اطلاع دهید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.دقت داشته باشید که ال جی و گلدیران هیچ مسئولیتی در قبال پیامک ارسالی از هیچ شماره دیگری را نخواهند داشت.

پس از دریافت پیامک، شماره کارت بانکی خود را با دقت وارد فرمائید تا شانس خود را بسنجید. در صورت صحیح بودن شماره کارت، پیامکی حاوی درصد تخفیفی که برنده شده‌اید برای شما ارسال خواهد شد.

* پس از دریافت این پیامک کارت بانکی  هدیه شما، بر اساس میزان تخفیفی که برنده شده‌اید شارژ خواهد شد و می‌توانید این کارت را جهت خرید از کارت خوان‌های فروشگاهی (POS) استفاده نمائید. (دقت داشته باشید که از کارت هدیه برای دریافت پول نقد نمی‌توان استفاده کرد.)

نکته مهم: توجه داشته باشید که برای هر محصولی که خریداری می کنید حتماً یک کارت هدیه دریافت کنید. دریافت تخفیف ۲ یا چند محصول در یک کارت هدیه امکان پذیر نیست.

مدت زمان تخفیف هنگام نصب نیز از تاریخ ۱۲ اردیبهشت تا پایان جشنواره صوتی تصویری خواهد بود. دقت کنید که محصولی که خارج از این بازه زمانی خریداری شده باشد شامل تخفیفات این جشنواره نخواهد شد.

ضمنا جهت مشاهده برندگان تخفیف ۱۰۰ درصد (هنگام نصب) به وبسایت goldiran.ir مراجعه فرمائید و برندگان هر روز را در آن مشاهده فرمائید.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره ۸۴۷۳۳-۰۲۱ بخش جشنواره ها تماس حاصل فرمائید.

product-960(1)

۲ نظر

زيارانى ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

سلام من تاریخ ۹۴/۰۱/۲۰ یک دستگاه oled به مبلغ حدود سیزده میلیون از فروشگاه خریدم یه میز ویک موبایل ال جى بهم از طرف ال جى بعنوان جشنواره دادن قرار بود تو این سایت شماره سریال بنویسم تا یک کارت تخفیف پانصد هزار تومانى هم بهم بدم ولى نمى دونم کجا باید بنویسم لطفا راهنماییم کنین ممنون

ال جی ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز سلام،

لطفا برای ثبت سریال محصول خریداری شده به وب سایت گلدیران مراجعه نمایید یا با شماره ۸۴۷۳۳ مرکز خدمات مشتری گلدیران تماس بگیرید.

نظر دهید