۱۷ مرداد ۱۳۹۵

فریزر جدید ال‌جی با دمای بسیار پایین برای خانواده‌ها

ال‌جی الکترونیکس به تازگی از فریزر جدیدی پرده برداری کرده که دمای بسیار پایینی دارد و قابل استفاده در منازل است.

در مقایسه با یخچال‌هایی که هم اکنون در خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و حداکثر تا 30- درجه سلیسیوس مواد غذایی را خنک می‌کنند، این فریزر جدید می‌تواند تا 60- درجه سلیسیوس خوراکی‌ها را منجمد کند. تا کنون، فریزرهایی که دمای آنها تا این حد پایین است تنها توسط رستوران‌های پیشرفته، آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها به کار می‌رفتند.

به گفته ال‌جی، این شرکت به این دلیل فریزر جدیدش با مدل A255WD را تولید کرده است که بسیاری از مشتریان از فروشگاه‌هایی که تخفیف می‌دهند مقدار زیادی مواد غذایی می‌خرند و می‌خواهند آنها را به مدت زیادی نگه داری کنند. ال‌جی ملاحظه کرد که خیلی از مشتری‌ها می‌خواهند مواد غذایی در تازه‌ترین حالت خود بمانند؛ حتی آنهایی که قرار است به سرعت مصرف شوند و یا آنهایی که قرار است در فصل‌های خاصی خریده شوند و باید در فریزر نگه‌داری شوند.

ال‌جی می‌گوید این فریزر با دمای بسیار پایین خود غذاها را به تازه‌ترین شکل، درست مثل لحظه‌ای که خریده می‌شوند، حفظ می‌کند. سرعت انجماد در این فریزر یک‌ونیم برابر بیشتر از فریزرهای معمولی است. به همین علت، از زمان تشکیل بلورهای یخ یا برفک داخل مواد غذایی کاسته می‌شود. بیشتر مواد غذایی بین دمای 1- تا 5- درجه بلورهای یخ تشکیل می‌دهند. این بلورهای یخ ساختار کلی مواد غذایی را تغییر می‌دهد و بر تازگی مواد غذایی ذخیره‌شده تأثیر منفی می‌گذارد.

فریزر خانگی جدید ال‌جی به مواد غذایی امکان می‌دهد تا به مدت طولانی‌تری تازه بمانند زیرا محیطی که دمای بسیار پایینی دارد فعالیت بافت‌های سلولی، میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌های داخل غذا را به حالت انجماد درمی‌آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید