۱۶ مرداد ۱۳۹۵

نهایت وضوح و رنگ در تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی

ال جی الکترونیکس محصولات خود را به گونه‌ای طراحی می‌کند تا با در نظر داشتن اصل مصرف بهینه انرژی بیشترین بازدهی، و همچنین در تعامل با محیط پیرامون کمترین تاثیر منفی را به همراه داشته باشد. ال جی ایران خود را متعهد می‌داند تا با بکار‌گیری آخرین فناوری‌های روز دنیا و جدیدترین امکانات، زندگی‌ راحتی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد تا لحظات ناب را در آغوش بکشند.

تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی نمونه بارزی از الزام به این تعهد است. نهایت وضوح و رنگ را در تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی بیابید.

ColorPrime

با استفاده از فناوری Color Prime ال‌جی طیف کامل رنگ‌ها را به خانه خود ببرید. حالا تصاویری سرشار از رنگ‌ها و سایه‌ها که هرگز تصور آن را نمی‌کرده‌اید پیش روی چشمان شماست. از این پس می‌توانید زیبایی‌های پنهان دنیای اطراف خود را با عمق و واقع‌گرایی بیشتری مشاهده کنید.

رزولوشن تصویر  4K

رزولوشن تصویر در تلویزیون‌ Ultra HD چهار برابر Full HD است. این ویژگی وضوح تصویر فوق‌العاده و جزئیات دقیق را حتی زمانی که به صفحه تلویزیون نزدیک باشید، به نمایش می‌گذارد.

1

IPS 4K

یکی از رازهای عملکرد عالی تلویزیون HD ال‌جی پنل خاص طراحی شده برای این تلویزیون‌ است.  IPS 4K رنگ‌های واقعی را از هر زاویه‌ای با چهار برابر وضوح Full HD به نمایش در می‌آورد. با IPS 4K ال‌جی از تمام صندلی‌های خانه، بهترین زاویه دید را خواهید داشت.

3

نهایت درخشندگی

ارتقاء طیف روشنایی و کنتراست تصویر به شما این امکان را می‌دهد تا کوچکترین تفاوتی را در تصاویر احساس و تصاویر درخشنده‌تر از قبل نمایش داده شوند. با این فناوری تصاویری واضح‌تر و واقعی‌تر از قبل را تجربه کنید.

4

صفحه نمایش سینمایی

طراحی این تلویزیون به گونه‌ای است که با به حداقل رساندن قاب محافظ دور صفحه نمایش آن، تجربه تماشای فیلم در سالن سینما را به خانه شما می‌آورد.

6

صدای فراگیر پیشرفته

تصاویر فوق‌العاده، استحقاق صدایی ممتاز را دارند. صدای شگفت‌انگیز اسپیکر‌های harman / kardon به شما امکان تجربه شنیداری ممتازی را هدیه می‌کنند. با فناوری صدای فراگیر پیشرفته، صدا به گونه‌ای به نظر می‌رسد که دور تا دور شما را احاطه کرده است. با این فناوری در کنار تصاویر 4K، تجربه دیداری و شنیداری خود را کامل کنید.

7

فوق باریک

شما می‌توانید صفحه نمایش 4K بزرگتر با طراحی باریکتری را در خانه خود داشته باشید. ترکیب تصاویر عالی 4K همراه با طراحی باریک با دکوراسیون
خانه شما همخوانی خوبی پیدا می‌کنند.

webOS 2.0

استفاده آسان از تلویزون را دوباره تجربه کنید. WebOS ال‌جی برای راحتی شما طراحی شده است، پس سرگرمی و یادگیری را برای شما ساده تر کرده است. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به راحتی و آسانی از تجربه تماشای تلویزیون هوشمند WebOS لذت ببرید.

8

Auditorium Stand

این پایه با طراحی ویژه خود علاوه بر زیبایی چشمگیر، موجب بازتاب صدا شده و تجربه صوتی حضور در یک تالار را به شما القا می‌کند.

۱ نظر

حسين ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

برخلاف فن آوری OLED که بازار تولید پنل آن بصورت انحصاری در اختیار ال جی است و شرکتهای دیگر به خاطر مقرون به صرفه نبودن راه اندازی خط تولید و یا شاید انحصاری بودن فن آوری WRGB از پنل های اماده ال جی در تولیدات خود استفاده می کنند شرکتهای بسیاری از جمله سامسونگ تلوزیون با فن آوری Super UHD تولید و به بازار عرضه کرده اند اما همچنان تلوزیونهای سامسونگ از مشکلات فناوری VA شامل تحمل پائین ضربه پذیری ، زاویه دید محدود و رنگهای اغراق آمیز و نه طبیعی برخوردارند این فن آوری هر چند کیفیت عالی تصویر تلوزیونهای OLED ال جی را ندارند اما پنل آنها طول عمر بالاتری دارد بطوریکه در صورت استفاده روزانه چهار ساعت از تلوزیون تا آخر عمر نیازی به تعویض تلوزیون نخواهید داشت مگر اینکه از آن خسته شوید و یا فناوری تلوزیون متحول گردد و دوما قیمت آنها در برابر فن آوری OLED مناسبتر و مقرون بصرفه تر است

نظر دهید